هواوی پی 20 پرو

نخستین نمونه تصاویر دوربین هواوی پی 20 پرو

نخستین نمونه تصاویر دوربین هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) منتشر شد. دوربین هواوی P20 پرو سه گانه بوده و اصلی‌ترین ویژگی این گوشی محسوب می‌شود. در ادامه نمونه عکس های گرفته شده با دوربین هواوی P20 پرو را تماشا خواهید کرد.

هواوی پرچمداران جدیدش را با گذشت یک ماه از برگزاری کنگره جهانی موبایل معرفی کرد. در مدل پرو پرچمدار جدید شرکت، برای اولین مرتبه شاهد استفاده از سه سنسور درون یک ماژول دوربین هستیم. این سنسورها 40 مگاپیکسلی، 20 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی بوده و گشودگی دریچه دیافراگم آن‌ها به ترتیب f/1.8 و f/1.6 و f/2.4 است.

سنسور 40 مگاپیکسلی عادی است، در حالی که مورد 20 و 8 مگاپیکسلی به ترتیب سیاه و سفید و تله فوتو در نظر گرفته شده‌اند. همچنان حضور شرکت لایکا در مهندسی این دوربین باعث افتخار هواوی است. وجود بزرگنمایی پنج برابر هیبریدی و بزرگنمایی سه برابری اپتیکال از جمله ویژگی‌های اصلی دوربین هواوی پی 20 پرو هستند. دوربین سلفی گوشی 24 مگاپیکسلی بوده و دارای همراه گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 است.

اولین نمونه تصاویر دوربین هواوی پی 20 پرو منتشر شدند. آن‌ها در ابعاد اصلی نبوده و ملاک بسیار خوبی برای ارزیابی توان این دوربین سه گانه محسوب نمی‌شوند، اما در هر صورت دید خوبی به کاربران ارائه می‌کنند. برخی از این عکس‌ها بعد از اعمال زوم حداکثری اپتیکال و هیبریدی ثبت شده‌اند.

گالری نمونه تصاویر دوربین هواوی پی 20 پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. به نظرم دنیای موبایل داره مسخره میشه.
    خب اگه یه نفر میخاد عکس های حرفه ای بگیره میره دوربین عکاسی بخره نه اینکه یه دوربین
    یک کلام گوشی هایی که خیلی به دوربین اهمیت میدن در مقایسه دوربین عکاسی بیخودی گرونن.

  2. واویلا چه عکسهایی واقعن واقعی باشه عالی میشه

  3. هواوی شرکت نواوریه ، مثل سامسونگ نیست همون گوشی پارسال رو رنگ کنه بده بیرون