تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV 4S‌

تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV 4S‌ با اندازه 55 اینچ و وضوح 4K معرفی شد

تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV 4S‌ در یک مدل 55 اینچ و وضوح 4K معرفی شد. این تلویزیون که با قیمت کمتر از 500 دلار عرضه می‌شود، از یک سیستم عامل مبتنی بر اندروید و یک دستیار صوتی برخوردار است.

شیائومی مجموعه تلویزیون های هوشمند خود را با مدل جدید شیائومی Mi TV 4S‌ ، یک تلویزیون 55 اینچی که نسخه‌ی بهبود یافته‌ی 4A/4C است، گسترش بخشید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به دستیار صوتی همراه هوش مصنوعی، بدنه‌ی تمام فلزی و طیف گسترده‌ای از درگاه‌ها و پشتیبانی از کنترلر بلوتوثی برای اجرای عملیات آسان‌تر اشاره کرد.

تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV 4S‌ به یک پنل 55 اینچی IPS LCD با وضوح 4K و با پشتیبانی از محتوای HDR مجهز است. این پنل ال سی دی دارای پس زمینه نوری مستقیم، نرخ رفرش 60 فریم بر ثانیه و زمان پاسخ‌دهی 8 میلی‌ثانیه‌ای است. در زیر قاب تلویزیون یک پردازنده 4 هسته‌ای به نام Amlogic تعبیه شده است. پیشتر این پردازنده در مدل 4A‌ نیز به کار گرفته شده بود. این پردازنده 4 هسته‌ای با یک پردازشگر گرافیکی Mali-450، رم 2 گیگابایتی و حافظه فلش 8 گیگابایتی همراه شده است.

تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV 4S‌

شیائومی Mi TV 4S‌ از رابط کاربری مبتنی بر اندروید PatchWall UI، یک دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی همراه با یک ریموت کنترل چند منظوره مادون قرمز/بلوتوث بهره می‌برد. شما می‌توانید به لطف این کنترل چند منظوره، دیگر لوازم خانگی نظیر ستاپ باکس را نیز کنترل کنید. در حال حاضر پیش فروش این تلویزیون در کشور چین آغاز شده است و فروش قطعی آن نیز از 3 آوریل (14 فروردین ماه) با قیمت 477 دلار آغاز خواهد شد.

مشخصات تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV 4S‌

  • نمایشگر: 55 اینچ، IPS LCD، پس زمینه نوری مستقیم، وضوح 4K، حالت HDR، نرخ پاسخ‌دهی 8 میلی‌ثانیه، نرخ رفرش 60 هرتز، زاویه دید 178 درجه
  • صوتی: 2 اسپیکر 8 وات استریو، صدای دالبی، DTS، DTS HD
  • درگاه‌ها: سه درگاه HDMI (همراه ARC)، 1 درگاه صوتی Optical Audio Port، یک کابل RF، یک درگاه اترنت، دو درگاه USB، یک درگاه S-PDIF
  • اتصال بیسیم: وای فای، بلوتوث
  • ریموت کنترل:‌ Bluetooth Voice Remote Control
  • نرم افزار: رابط کاربری PatchWall UI، دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی، پخش کننده ویدیو Mi Video Player
  • پردازنده: Amlogic SoC (جزئیات 64 بیتی 1.5 گیگاهرتزی Cortex-A53، چهار هسته‌ای، پردازشگر گرافیکی Mali-450 نرخ 750 مگاهرتز)
  • حافظه: 2 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. خدایا یه پولیم به ما بده مردیم با این 12 اینچی

    • یک دونه اقساط بلند مدت با کارت یارانه بردار

      ۲ میلیون وام خرید کالای ایرانی از بانک ملی با ضمانت یارانه بگیر، ماهی ۱۰۰ تومن از کارت شما کم میشه

      برو یک xvision مدل ۵۰ اینچی بردار

      خودت رو راحت کن

  2. کیفیت میخواى فقط سامسونگ کره اى ! این تلویزیون هاى شیائومى ساخت کشور چین هستن! یکى از جنس هاى بنجل بى کیفیت مزخرف چینى هر کس خرید واقعا پیشمون میشه از ما گفتن بود. یاحق

  3. گرونه آقا گرون

  4. حرف نداره لامصب تا دلار بیشتر از 5100 نشده برین بخرید البته هنوز نیومده ولی هروقت اومد برین بخرید

  5. اینا تقلبین بخدا مگه شده اینقدر ارزونن

  6. شیاومی همیشه ادمو قافل گیر میکنه واقعا عالیه

  7. هیچ حرف و حدیثی باقی نزاشته

    قیمت 500 دلار برای یک 55″ ای 4K، فوق العاده هستش

    با تشکر