نسل جدید آینه هوشمند خودرو شیائومی

نسل جدید آینه هوشمند خودرو شیائومی با امکاناتی پیشرفته معرفی شد

نسل جدید آینه هوشمند خودرو شیائومی با نام Xiaomi Mi Smart RearView Mirror معرفی شد. این آینه از سنسور دوربین سونی برخوردار بوده و می‌تواند قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را به کاربران ارائه کند. در ادامه با این آینه خودرو بیشتر آشنا شوید.

کمپانی شیائومی گجت‌های هوشمند جذابی را با برند خود روانه بازار کرده است. یکی از این محصولات آینه خودرو Mi Smart RearView Mirror است که سال گذشته عرضه شد. حال نسل جدید این آینه که برند شیائومی را یدک می‌کشد همراه با بخش‌های بهبود پیدا کرده و اندازه‌ی کوچکتر معرفی شده است. جدا از بهبودیافته‌تر شدن نسخه جدید آینه هوشمند خودرو شیائومی ، آن با همان قیمت نسل نخست خود یعنی 158 دلار به عرضه درخواهد آمد که نکته‌ی بسیار مثبتی است.

از نظر طراحی، این آینه جمع و جور است و از یک نمایشگر 6.86 اینچی با وضوح 1280×480‌ پیکسل بهره می‌برد. این نمایشگر نسبت به نسل اول خود که 8.88 اینچ بود کوچکتر شده است و تنها در یک نسخه مشکی رنگ به عرضه خواهد رسید. همچنین بهبودی در سیستم خنک کننده این آینه نیز به وجود آمده است. استفاده از یک متریال آلومینیومی خاص در بدنه‌ی این آینه باعث شده تا بال‌های حرارتی منحصر به فردی به وجود آمده تا بهره‌وری خنک سازی سیستم تا حد زیادی با افزایش همراه شود.

نسل جدید آینه هوشمند خودرو شیائومی

سیستم‌های کمک راننده پیشرفته در آینه هوشمند خودرو شیائومی

در بخش دوربین، یک سنسور Sony IMX291 در داخل آینه هوشمند خودرو شیائومی جای خوش کرده است که قادر به ضبط هرچیزی در محدوده خود،‌ حتی در شرایط نوری کم است. این سنسور از 6 مجموعه لنز کروی تمام شیشه‌ای برخوردار است که هر کدام از 9 لایه پوششی بهره می‌برند. دیافراگم این سنسور f/1.8 بوده و زاویه دید عزیض 150 درجه‌ای را به همراه دارد. علاوه بر این، دستگاه از سیستم‌های کمک راننده پیشرفته از پیش نصب شده بهره می‌برد که شامل FCW (جلوگیری از تصادف جلو)، ‌PVS (پیش از استارت خودرو) و LDW (هشدار انحراف از جاده)‌ می‌شود. همچنین ویدیویی از قبل و بعد از تصادف نیز به صورت خودکار توسط این آینه به ثبت خواهد رسید. شما قادر خواهید بود ویدیوها را با استفاده از اپلیکیشن موبایلی، بر روی این آینه و یا گوشی خود مشاهده کنید. از دیگر قابلیت این گجت می‌توان به سیستم بیداری اضطراری اشاره کرد.

آینه هوشمند خودرو شیائومی قادر به ضبط دو جهته پشت و جلو و دوربین عقب است که می‌تواند به طور واضح و جامع شما را از شرایط جاده‌ای عقب ماشین مطلع کند تا با امنیت بیشتری به رانندگی بپردازید. شما می‌توانید با استفاده از یک اسپیکر کوچک هوشمند به کار رفته بر روی این آینه، با فرامین صوتی آن را کنترل کنید. جدا از قابلیت‌های ساده‌ای همچون کاهش و افزایش صدا و یا ضبط ویدیو یا عکاسی، شما می‌توانید دستورات هوشمندی نظیر «من میخواهم به نزدیکترین فروشگاه بروم» یا‌ «آخرین ترانه‌ی گروه Maroon 5 را اجرا کن»‌ را نیز به آن بدهید. این آینه با اپلیکیشن Mi Home شیائومی نیز سازگار است و می‌توانید به لطف آن لوازم خانگی هوشمند متصل شیائومی که در منزل استفاده می‌کنید را به صورت مستقیم از داخل خودروتان کنترل کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این چیزا بیاد روی کار بنظرم زندگی بهتر بشه

  2. اینه ها هم دیگه هوشمند شدن

  3. شیائومی بازار موبیلو لب تابو تلویزیونو گرفته میخاد ماشینم بگیره