گوشی منعطف هواوی

پتنت گوشی تاشوی هواوی رویت شد

پتنت گوشی تاشوی هواوی که سال گذشته به ثبت رسیده بود، به تازگی رویت شده است. بر اساس تصویر آن می‌توان پیش‌بینی کرد هواوی از سال گذشته به تکنولوژی ارائه یک نمایشگر انعطاف پذیر دست پیدا کرده است.

هواوی جزو شرکت‌هایی است که در ارائه نوآوری و ویژگی‌های جدید در دنیای موبایل تاثیر زیادی دارد. به عنوان دم دست‌ترین نمونه می‌توان به هواوی پی 20 پرو اشاره کرد که برای نخستین مرتبه به یک دوربین سه گانه مجهز شده است. اگرچه پتنت جدید رویت شده این شرکت، ارائه یک نوآوری و ایده جدید را نشان نمی‌دهد، اما به نوبه خود منحصربه‌فرد است.

ویژگی‌های گوشی تاشوی هواوی

بر اساس ثبت اختراع این شرکت چینی، باید در آینده‌ای نه چندان دور منتظر معرفی گوشی تاشوی هواوی باشیم. برای داشتن یک ایده درباره ظاهر این گوشی، زد تی ای اکسون ام را به خاطر بیاورید که سال گذشته معرفی شد.

ثبت پتنت گوشی منعطف هواوی به نوزدهم سپتامبر (بیست و هشتم شهریور) سال گذشته برمی‌گردد، اما تصویر آن به تازگی به صورت عمومی منتشر شده است. در اینجا شاهد یک دستگاه تاشوی دارای لولا و مشابه مایکروسافت سرفیس بوک هستیم، اما گوشی منعطف هواوی ابعاد کوچکتری در مقایسه با این محصول دارد.

از آنجایی که نمایشگر در کنار خود گوشی خم می‌شود، می‌توان گوشی منعطف هواوی را متفاوت از زد تی ای اکسون ام دانست. فراموش نکنید گوشی تاشوی زد تی ای به دو صفحه نمایش مجهز است.

زد تی ای اکسون ام

همانطور که تا امروز در بیشتر پتنت‌ها مشاهده کرده‌اید، گوشی های تاشو و انعطاف‌پذیر تنها در بدنه اصلی دارای این قابلیت هستند، چرا که تا زمان توسعه تکنولوژی به منظور ارائه یک نمایشگر کاملا منعطف، زمان تقریبا زیادی باقی مانده است. اگرچه نمونه‌های اولیه‌ای از چند گوشی دارای صفحه نمایش انعطاف‌پذیر تا امروز ارائه شده است، اما هیچ کدام در واقعیت کارایی ندارند.

اما اگر برداشت‌های ما از پتنت گوشی منعطف هواوی صحیح باشد، به نظر این شرکت چینی راهکاری برای ارائه نمایشگر تاشو پیدا کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. من خودم طرفدار هوایم ولی کلا از گوشی منعطف خوشم نمیاد اینو در مورد سامسونگم گفتم

  2. بعد بگین هواوی اسکی نمیره