موتو Z3 پلی

مشخصات موتو Z3 پلی موتورولا فاش شد

مشخصات موتو Z3 پلی موتورولا بعد از دریافت تاییدیه از FCC فاش شد. موتورولا موتو زد 3 پلی (Moto Z3 Play) یک فبلت 6.1 اینچی زیبا بوده و بعد از معرفی، جزو بهترین میان‌رده‌های بازار اندروید شناخته خواهد شد.

نخستین رندرهای کیف‌های محافظ گوشی جانشین موتو زد 2 پلی که به احتمال زیاد موتو زد 3 پلی نام خواهد داشت روز گذشته منتشر شد. بر اساس آن‌ها به دید خوبی از ظاهر و نحوه طراحی این گوشی دست پیدا کردیم. چند ساعت بعد از این اتفاق شاهد انتشار خبر صدور تاییدیه FCC برای موتو Z3 پلی بودیم که آن را چند قدم به رونمایی رسمی نزدیک‌تر کرد.

موتو Z3 پلی

بر اساس اطلاعات فاش شده توسط FCC، این گوشی دارای شماره مدل XT1929 خواهد بود، اما در کنار آن فهرستی متشکل از چند شماره مدل دیگر نیز فاش شد که مربوط به نسخه‌های دو سیم کارته و متعلق به مناطق مختلف موتورولا موتو زد 3 پلی است. دستگاه‌های دارای شماره مدل XT1929-1 و XT1929-4 تک سیم کارته بوده و گوشی های دارای شماره XT1929-5 از دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی می‌کنند.

مشخصات موتو Z3 پلی

مشخصات موتو Z3 پلی موتورولا

به عنوان سایر مشخصات موتو Z3 پلی موتورولا می‌توان به ابعاد 156.23 در 76.7 میلی‌متری آن اشاره کرد که یک نمایشگر 6.1 اینچی را درون خود دارد. با توجه به نزدیک بودن طراحی و اندازه آن به مدل Z2 پلی، می‌توان انتظار داشت از تمامی ماژول‌های نسل قبلی پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی از تراشه اسنپدراگون 636 قدرت گرفته و در دو نسخه عرضه خواهد شد؛ هر دو دارای 4 گیگابایت حافظه رم بوده و تنها از نظر ظرفیت داخلی به نسخه 32 گیگابایتی و 64 گیگابایتی تقسیم می‌شوند.

موتو Z3 پلی

دیگر مشخصات موتو Z3 پلی شامل مجهز شدن به دوربین دوگانه دارای سنسورهای 8 و 12 مگاپیکسلی، داشتن دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی و جدیدترین نسخه اندروید اوریو است.

مشخصات موتو Z3 پلی