مدل 2019 مزدا CX-3

مدل 2019 مزدا CX-3 در نمایشگاه خودرو نیویورک معرفی شد

شرکت مزدا با حضور در نمایشگاه خودرو نیویورک از مدل 2019 مزدا CX-3 ، خودرو شاسی بلند جمع و جور خود پرده برداشت. در ادامه مشخصات فنی ، قابلیت ها و گالری تصاویر آن را مشاهده کنید.

پس از یک به روزرسانی مایوس کننده در سال گذشته، مزدا شاسی بلند کامپکت CX-3 خودش را حالا بهبود بخشیده و مدل 2019 آن را معرفی کرده است. تمرکز مزدا با استفاده از متریال بهتر در داخل کابین و یک پیشرانه کمی قدرتمندتر در زیر کاپوت، بهبود کیفیت رانندگی و سهولت مدل 2019 مزدا CX-3 بوده است. این خودرو همچنین تا چند ماه دیگر عرضه خواهد شد، اما هنوز قیمت آن مشخص نشده است.

پیشرانه قوی‌تر در مدل 2019 مزدا CX-3

CX-3 استفاده از پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری Skyactive-G مزدا را ادامه می‌دهد، اما توان تولید آن حالا به 148 اسب بخار و گشتاور آن نیز 201 نیوتن‌متر رسیده است. این درحالیست که مدل فعلی توان تولید 146 اسب بخار و گشتاور 198 نیوتن‌متری را به تولید می‌رساند. کمپانی مزدا همچنین اشاره کرده است که تغییرات موتور اجازه افزایش تولید گشتاور،‌ مصرف سوخت بهتر و اصطکاک داخلی کمتر را نیز صادر می‌کند. در حال حاضر شتاب مدل 2019 مزدا CX-3‌ اعلام نشده است.

مدل 2019 مزدا CX-3

طراحی بیرونی این کراس اوور نیز با تغییر همراه بوده است. جلوپنجره مدل 2019 حالا از مجموعه خط‌های دوتایی افقی برخوردار است، در حالی که این خطوط در جلوپنجره مدل فعلی زوج زوج نیستند. به نظر می‌رسد کمی این خودرو عضلانی‌تر نیز شده است. تریم کروم حالا در جاهای مختلف خودرو دیده می‌شود. همچنین برای هر چه بیشتر چشم نواز شدن خودرو، پنجره‌ی کناری و چراغ مه شکن توسط یک جنس مشکی پیانویی احاطه شده‌اند.

مدل 2019 مزدا CX-3

یک عنصر دایره‌ای شکل به جای عنصر مستطیلی شکل مدل کنونی، در مرکز چراغ‌های پشتی قرار دارد و چرخ‌های 18 اینچی این خودرو بار دیگر از نو طراحی شده‌اند.

مدل 2019 مزدا CX-3

در داخل کابین، مزدا برخی از تنظیم‌های دستی مدل کنونی را با یک کنترلر کتنده الکترونیکی جابجا کرده است. این باعث شده تا یک کنسول وسط بزرگ‌تر در بین صندلی‌های جلویی جای گیرد. صندلی راننده و دیگر سرنشین جلو حالا کمی عریض‌تر و راحت‌تر شده است. علاوه بر این، پنل‌های ضخیم‌تر در و شیشه‌های عقب نیز یک کابین بسیار ساکت را به ارمغان آورده‌اند.