حافظه فوق سریع Black SSD وسترن دیجیتال

حافظه فوق سریع Black SSD وسترن دیجیتال مختص گیمرها معرفی شد

حافظه فوق سریع Black SSD وسترن دیجیتال معرفی شد. این حافظه مختص گیمرها و مونتاژکاران است و می‌تواند سرعت خواندن و نوشتن داده‌های بسیار بالایی را در اختیار شما قرار دهد.

تقریبا هر کامپیوتری با هر سخت افزاری می‌تواند بازی ها را اجرا کند، اما حال این که آیا کامپیوتر شما بهینه شده برای اجرای بهتر بازی‌ها است یا خیر، موضوع دیگریست. به طور مثال در حالی که پردازشگرهای گرافیکی یکپارچه گزینه‌ی ایده آلی برای بازی نیستند، اما اگر خیلی نگران کیفیت، گرافیک و نرخ فریم بازی هایی که می‌کنید نیستید، می‌توانند پاسخگوی شما باشند.

با این حال گیمرهای حرفه‌ای همواره به دنبال بهترین‌ها هستند. اگر شما هم به دنبال جمع کردن کامپیوتر قدرتمندی برای تجربه بی‌نهایت بازی‌ها هستید، خبر خوب این است که وسترن دیجیتال اخیرا از یک حافظه SSD فوق سریع پرده برداری کرده که قادر به پشتیبانی از بازی‌های 4K‌ شما است. به نقل از کمپانی سازنده، حافظه فوق سریع Black SSD وسترن دیجیتال شامل تغییرات خاصی نسبت به سایر اس اس دی‌های موجود در بازار می‌شود و می‌تواند حافظه‌های سنتی را از رده خارج کند.

مارک گریس، سخنگوی بخش محصولات تجاری شرکت وسترن دیجیتال در مورد این محصول جدید چنین می‌گوید:

اپلیکیشن‌های گیمینگ امروزی نیازمند افزایش ظرفیت‌های کامپیوترهای ما هستند و این تنها راه رسیدن به پیشرفت است. با معماری و کنترلر جدید ما، حافظه فوق سریع Black SSD وسترن دیجیتال تکنولوژی 3 بعدی نانو ما را با اینترفیس NVMe ادغام می‌کند تا سح جدیدی از عملکرد به دست آید. فرقی نمی‌کند شما یک گیمیر حرفه‌ای یا صاحب یک استودیو ویرایش ویدیو هستید، درایو‌های نوآورانه NVMe ما قدرت لازم برای بسیاری از محیط‌های حال و آینده که داده‌ها را رشد می‌دهند را تامین خواهند کرد.

قیمت حافظه فوق سریع Black SSD وسترن دیجیتال

گفته می‌شود حافظه فوق سریع Black SSD وسترن دیجیتال قادر به سرعت خواندن حداکثر 3400 مگابایت بر ثانیه برای مدل 1 ترابایتی و 500 گیگابایتی و همچنین سرعت خواندن حداکثری 2800 مگابایت بر ثانیه‌ای است. سرعت انتقال در این حافظه بسیار سریع است و در حالی که نام «گیمینگ» بر روی این محصول نقش بسته است، اما هر کسی که نیازمند دریافت سرعت انتقال بالای اطلاعاتش است، می‌تواند از این حافظه بهر‌ه‌مند شود. مدل‌های 250 گیگ، 500 گیگ و 1 ترابایتی حافظه فوق سریع Black SSD وسترن دیجیتال به ترتیب با قیمت 120، 230 و 450 دلار عرضه خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. 450 دلاررررررررررررررررررر
    پول علف خرسه دیگههه؟؟؟

  2. من خودم کنسولمو فروختم دارم پول جمع میکنم کنسول دیگه بخرم این چیزا دیگه به ما نمیخوره