اسم رمز گلکسی نوت 9

اسم رمز گلکسی نوت 9 توسط ایوان بلس اعلام شد

ایوان بلس در جدیدترین توییت خود، اسم رمز گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) را اعلام کرد. کاربران باید خود را برای پادشاه گوشی های سامسونگ آماده کنند!

پیش‌تر اعلام کردیم که احتمالا نوت 9 زودتر از موعد مقرر به دست کاربران خواهد رسید. در کنار تراشه اسنپدراگون 845، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، انتظار می‌رود پرچمدار آینده کره‌ای‌ها با نمایشگر بزرگتر 6.4 اینچی سوپر آمولد و نسبت 18.5:9 و همین‌طور یک باتری بزرگتر با ظرفیت 4 هزار میلی‌آمپر ساعت تولید شود. دوربین پشتی دوگانه 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز از جمله ویژگی‌های قابل توجه در رابطه با مشخصات فنی این تلفن هوشمند محسوب می‌شوند.

اسم رمز گلکسی نوت 9 «تاج» است

اگرچه ما تا حد زیادی با سخت افزار این گوشی آشنا هستیم، ولی حالا ایوان بلس در توییتی جدید اسم رمز گلکسی نوت 9 را نیز مشخص کرده است تا اطلاعات ما کامل‌تر از قبل باشد. بر این اساس، موبایل جدید سامسونگ با اسم رمز “Crown” به معنی «تاج» به دست کاربران خواهد رسید. بدون شک چنین اسمی برای پادشاه اسمارت فون های سامسونگ در سال 2018 بسیار مناسب است.

اسم رمز گلکسی نوت 9

تصویر منتشرشده توسط بلس، یک تاج پادشاهی را نشان می‌دهد

هنوز موارد بسیاری در مورد نوت 9 در هاله‌ای از ابهام هستند. به عنوان مثال، ما هنوز نمی‌دانیم که این گوشی به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش مجهز می‌شود یا نه. به هر صورت، انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در این زمینه باشیم.