گوشی اسرارآمیز نوکیا ایکس

گوشی اسرارآمیز نوکیا ایکس در راه است + عکس

در چین بنرهای تبلیغاتی از یک گوشی جدید نوکیا به نام نوکیا ایکس (Nokia X) رویت شده است. این گوشی اسرار آمیز چه مشخصاتی دارد، آیا برای رقابت با آیفون ایکس عرضه می‌شود؟ در ادامه خواهید خواند.

پس از معرفی چندین گوشی هوشمند در نمایشگاه MWC 2018 شامل نوکیا 6 2018 و نوکیا 8 سیروکو، حال به نظر می‌رسد کمپانی اچ ام دی گلوبال خودش را مهیای رونمایی از یک گوشی هوشمند دیگر با نام نوکیا ایکس می‌کند.

زمان معرفی نوکیا ایکس

این خبر یک شایعه نیست، چرا که به تازگی بنرهای تبلیغاتی رونمایی از نوکیا ایکس در کشور چین رویت شده که به نظر قرار است 27 آوریل (7 اردیبهشت ماه) رسما معرفی شود. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، این بنر رنردگی از گوشی جدید نوکیا را منشر کرده که حرف X روی صفحه آن خودنمایی می‌کند. متاسفانه جزئیات زیادی از این دیوایس در دست نیست.

مشخصا فنی احتمالی نوکیا ایکس

شایعات می‌گویند که نوکیا ایکس در دو مدل با ظرفیت رم 4 و 6 گیگابایت عرضه می‌شود که هر کدام از تراشه‌های اسنپدراگون کوالکام یا تراشه‌های مدیاتک قدرت می‌گیرند. این گوشی همچنین برخلاف اسمی که دارد رقیب آیفون ایکس اپل نخواهد بود، بلکه یک گوشی میان رده است. توجه داشته باشید که تنها عکس منتشر شده از بنر این گوشی رسمی است و دیگر مشخصات آن توسط اچ ام دی گلوبال تایید یا تکذیب نشده‌اند.

گوشی اسرارآمیز نوکیا ایکس

در حال حاضر مشخص نیست که آیا اچ ام دی این گوشی را برای عرضه جهانی آماده می‌کند یا تنها مختص بازار چین طراحی شده است به هر ترتیب از سال 2014 که مایکروسافت بخش تجارت موبایل نوکیا را به شرک اچ ام دی فروخت، شاهد رونمایی از گوشی های اندرویدی با رنج قیمتی مختلفی از سوی آن‌ها بوده‌ایم و حالا نوکیا X نیز یک محصول اسرار آمیز جذاب به نظر می‌رسد.

مفهوم استفاده از X در نام این گوشی نوکیا چه می تواند باشد؟ آیا آن بر گوشی های قدیمی نوکیا دلالت دارد، یا همانند آیفون ایکس نویدبخش عصر تازه‌ای از گوشی های این کمپانی است؟ گرچه دهمین سال فعالیت نوکیا در بازار هم نیست که همانند آیفون X یا همان آیفون 10 از چنین نامی برخوردار باشد! باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی خواهد افتاد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. با این مشخصات میان رده س؟؟؟؟
    افرین

  2. نوکیا خیلی از رقابت عقبه

  3. قیمتشم به همون اندازه افسانه ایه

  4. ایکس چسبونده ااخرش که چی مثلا

  5. اصلا به پای ایفون ایکس نمیرسه