گلکسی جی 6 سامسونگ نیز به Infinity Display مجهز خواهد شد

گلکسی جی 6 سامسونگ به Infinity Display مجهز خواهد شد

گلکسی جی 6 سامسونگ (Samsung Galaxy J6) نام گوشی جدید سامسونگ است که به تازگی موفق به دریافت تاییدیه FCC شده است. این تاییدیه، برخی مشخصات فنی و امکانات گوشی گلکسی J6 را لو می‌دهد.

گویا سامسونگ قصد دارد سری گلکسی J خود را نیز همانند محصولات جدید گلکسی A به صفحه نمایش اینفینیتی مجهز کند؛ نمایشگری که برای اولین بار در گوشی های پرچمدار گلکسی S8 مورد استفاده قرار گرفت. این اطلاعات، بر اساس چند اسکرین‌شات و همچنین تاییدیه‌هایی که FCC برای گلکسی جی 6 سامسونگ صادر کرده به دست آمده‌اند.

گلکسی جی 6 سامسونگ نیز به Infinity Display مجهز خواهد شد

اسکرین‌شات بالا که از منوهای مدل دو سیم‌کارته گوشی سامسونگ گلکسی جی 6 گرفته شده، نشان می‌دهد با توجه به نسبت طول به عرض 18:9 صفحه نمایش این موبایل، از Infinity Display در آن استفاده شده است. بدین ترتیب، دکمه‌های فیزیکی از این محصول حذف خواهد شد. همچنین، احتمالا شاهد حضور سنسور اثر انگشت در قاب عقب باشیم.

در تاییدیه FCC و در بخش ابعاد گلکسی J6، اعداد 146.3 در 67.0 میلیمتر را می‌بینیم و اندازه نمایشگر نیز 5.6 است.

گلکسی جی 6 سامسونگ نیز به Infinity Display مجهز خواهد شد

با توجه به اطلاعات لورفته از تامین‌کنندگان گوشی بعدی سری J سامسونگ، در جعبه گلکسی جی 6 یک شارژر استاندارد 1 آمپری، یک کابل microUSB و هدست 3.5 میلیمتری قرار داده خواهد شد. گیک‌بنچ نیز اعلام کرده که سامسونگ در J6 از چیپست اگزینوس 7870 با 2 گیگابایت رم استفاده خواهد کرد و سیستم عامل اندروید 8 اوریو نیز به صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب خواهد بود.

در تاییدیه FCC اشاره‌ای به نام گوشی جدید سامسونگ نشده اما شماره مدل نشان داده شده در اسکرین‌شات (SM-J600F) نشان می‌دهد به احتمال زیاد، گلکسی جی 6 سامسونگ باشد. با این حال، ممکن است این موضوع در حد یک حدس و گمان باشد؛ شماره سریال مدل 2018 گلکسی A8 سامسونگ، A530 است در حالی که مدل پلاس آن شماره A730 را یدک می‌کشد.