بدنه ی ضد آب گوشی وان پلاس 6

بدنه ی ضد آب گوشی وان پلاس 6 رسما تایید شد

وان پلاس در حساب توییتری خود رسما بدنه‌ی ضد آب گوشی وان پلاس 6 را تایید کرده است. پس OnePlus 6 نخستین گوشی هوشمند ضد آب شرکت چینی وان پلاس خواهد بود.

وان پلاس طبق عادت همیشه خود، هر ساله قابلیت های جدیدی را به گوشی های هوشمندش می‌افزاید تا از آن بتواند محصولی با قدرت رقابت با بزرگان بازار بسازد. گوشی وان پلاس 6 نیز از این قضیه مستثنا نخواهد بود. در حال حاضر مشخص شده که این گوشی از تراشه اسنپدراگون 845 قدرت می‌گیرد و از یک نمایشگر با طراحی ناچ استایل، مشابه آیفون ایکس اپل بهره‌مند است. این کمپانی حالا تایید کرده است که پرچمدار جدیدشان از بدنه‌ای ضد آب برخوردار است.

گوشی وان پلاس 6 ، نخستین گوشی ضد آب وان پلاس

وان پلاس هیچ گاه پیش از این یک گوشی ضد آب نساخه بود، بنابراین این برای نخسین بار است که شاهد رونمایی از یک گوشی خواهیم بود که می‌تواند در برابر نفوذ آب برای مدت زمان مشخصی مقاومت کند. تصویری از گوشی وان پلاس 6 در حساب کاربری توییتری شرک وان پلاس به انتشار رسیده و در توضیح آن عبارت «آیا متنفر نیستید از این که نمی‌توانید زیر بارش باران از گوشی خود استفاده کنید؟» درج شده است. این نشانه‌ی کافی است تا ما بفهمیم پرچمدار سال 2018 وان پلاس از قابلیت ضد آب برخوردار است.

این روزها شاهد استفاده چنین قابلیتی در بسیاری از گوشی های پرچمدار هستیم و این نکته‌ی خوبیست که وان پلاس نیز می‌خواهد همپای سایر رقبا حرکت کرده و چنین قابلیتی را در اختیار کاربرانش قرار دهد. البته آنچه که تیزر جدید گوشی وان پلاس 6 نشان نمی‌دهد این است که دیوایس مذکور تا چه عمق و برای چند دقیقه می‌تواند در برابر نفوذ آب مقاومت کند.

علاوه بر این، به تازگی برخی از نمونه تصاویر تهیه شده با دوربین گوشی OnePlus 6 نیز منشر شده است که می‌تواند عملکرد سیستم دوربین دوگانه آن را به رخ رقبا بکشد. فاصله ی زیادی تا رونمایی رسمی از این گوشی نداریم؛‌ پس به زودی می‌توانیم به طور کامل با این پرچمدار اندرویدی جذاب آشنا شویم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ضد اب رو فقط مال سونی رو قبول دارم و بس