عرضه آیفون SE 2

تا عرضه آیفون SE 2 زمان زیادی باقی نمانده است

بر اساس اطلاعات تازه منتشر شده، تا عرضه آیفون SE 2 حدود یک ماه زمان باقی مانده است. اپل آیفون اس ای 2 (Apple iPhone SE 2) جانشین اولین گوشی اقتصادی اپل خواهد شد.

کاربران، اپل را به عنوان سازنده گوشی های هوشمند (آی او اسی) گران قیمت می‌شناسند، اما این شرکت نیز یک محصول اقتصادی دارد! با توجه به قیمت سایر آیفون‌ها، آیفون اس ای 400 دلاری را باید یک گوشی آی او اسی اقتصادی و مقرون به صرف دانست که امکان استفاده از پلتفرم موبایل انحصاری این شرکت را برای عده بیشتری فراهم می‌کند.

عرضه آیفون SE 2

موفقیت این گوشی به حدی است که اپل در نظر دارد به زودی جایگزین آن را نیز معرفی کند. در حالی که تا امروز زمان دقیقی از عرضه آیفون SE 2 در اختیار نداشتیم، رویت شدن آیدی چند گوشی آیفون در دیتابیس رگولاتوری کمیسیون اقتصادی اوراسیا نشان داد زمان زیادی تا این اتفاق باقی نمانده است.

عرضه آیفون SE 2

پیش از این نیز آیدی چندین محصول معرفی نشده را حدود یک ماه پیش از رونمایی رسمی در دیتابیس این رگولاتوری دیده بودیم. به عنوان نمونه می‌توان به رویت آیدی اسپیکر هوم پاد و آیپد جدید اپل اشاره کنیم. در این رگولاتوری یازده آیدی متفاوت رویت شده که نشان می‌دهد در زمان عرضه آیفون SE 2 با چندین نسخه که بر اساس حافظه داخلی و رنگ از یکدیگر متمایز می‌شوند رو به رو خواهیم شد. از آنجایی که تا عرضه آیفون‌های همیشگی (و نه اقتصادی) در سال 2018 حداقل شش ماه زمان باقی مانده است، انتظار نداریم این آیدی‌ها مربوط به آیفون 9، آیفون ایکس اس و یا آیفون ایکس اس پلاس باشند.

آیدی آیفون SE 2

 

اگر قرار باشد بعد از عرضه آیفون اس ای 2 با یک گوشه توسعه یافته به میزان کم در مقایسه با اولین گوشی اقتصادی اپل رو به رو شویم، در کنفرانس WWDC 2018 که به زودی برگزار می‌شود خبری از آن نخواهد بود. در غیر این صورت می‌توان امیدوار بود به زودی و حین برگزاری رویداد آتی اپل، شاهد رونمایی دومین گوشی اقتصادی این شرکت باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. یکی از شاهکار های اپل

  2. ایول منتظریم ممنون از خبر خوبی که دادید

  3. من که منتظرم. کاش در همون حد 4.5 اینچ بمونه