گوشی آیفون اس ای 2 با ظاهری مشابه اس ای اصلی

گوشی آیفون اس ای 2 با تراشه A10 فیوژن در راه است + عکس

گوشی آیفون اس ای 2 (iPhone SE 2) تا چندی دیگر معرفی می‌شود. حال اطلاعاتی از مشخصات همراه با تصویری از گوشی 4 اینچی جدید اپل منتشر شده است که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده از یک قاب ساز مخصوص گوشی ها، اپل خودش را مهیای رونمایی از گوشی آیفون اس ای 2 در اردیبهشت یا خرداد ماه می‌کند. البته در نظر داشته باشید نام این گوشی به طور قطع مشخص نیست، اما ما آن را همواره با عنوان SE 2 صدا می‌زنیم.

حذف جک هدفون از گوشی آیفون اس ای 2

این گوشی جدید از همان تراشه‌ی A10 Fusion قدرت خواهد گرفت که در زیر گوشی های سال 2016 آیفون 7 و 7 پلاس نیز شاهد حضورش بودیم. این می‌تواند یک نسخه به رو‌زشده از تراشه A9 به کار رفته در نسخه اصلی آیفون اس ای باشد. از آنجایی که این گوشی از ظاهر مدرنی برخوردار است، اپل جک 3.5 میلی‌متری هدفون را از آن حذف کرده است؛ گرچه ابعاد گوشی ابعاد آیفون اس ای 2 نسبت به نسل پیشین تغییری نکرده است.

گوشی آیفون اس ای 2

قاب جلویی گوشی از طراحی عجیب و غریبی شبیه آیفون ایکس برخوردار نیست. همچنان یک تاچ آی دی در زیر نمایشگر تعبیه شده و خبری از ناچ یا سیستم فیس آی دی نیست. البته ما شانس آن را برای گوشی آیفون اس ای 2 قائل هستیم که از یک قاب شیشه‌ای و به تبع آن، پشتیبانی از شارژ بیسیم Qi برخوردار باشد. اگرچه تصاویری که ما اخیرا از این گوشی دیده‌ایم چنین چیزی را نشان نمی‌دهد.

با تمام این تفاسیر، به نظر می‌رسد گوشی آیفون اس SE 2 از تغییرات کمی نسبت به نسل پیشین خود برخوردار است و همچنان مقرون به صرفه‌ترین آیفون کمپانی اپل شناخته خواهد شد. ظاهرا اپل راهی که برای مک بوک ایر خود در پیش گرفته و همچنان چنین محصولی با قیمت مناسب را ارائه می‌کند، می‌خواهد با آیفون های خودش نیز دنبال کرده و یک گوشی 4 اینچی را با ظاهری تقریبا مشابه نسل پیشینش،‌ اما سخت افزاری بهبود پیدا کرده روانه بازار کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. یه مژده برای خرپول های احمق