مشخصات فنی گلکسی ای 6 سامسونگ

اطلاعات بیشتری از مشخصات فنی گلکسی ای 6 سامسونگ منتشر شد

جزئیات بیشتری از مشخصات فنی گلکسی ای 6 سامسونگ (Samsung Galaxy A6) فاش شد. به علاوه، حالا ما با زمان عرضه احتمالی این موبایل جدید نیز آشنا هستیم.

طی هفته‌های اخیر، منابع مختلف از معرفی دو گوشی جدید از محصولات سری گلکسی A سامسونگ با نام‌های گلکسی A6 و گلکسی +A6 خبر دادند. پس از صدور گواهی FCC و انتشار چندین رندر، حالا اطلاعات مربوط به زمان عرضه احتمالی و مشخصات فنی نسخه کوچک‌تر این گوشی ها در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته که در نوع خود جذاب است.

مشخصات فنی گلکسی ای 6 سامسونگ

گلکسی ای 6 سامسونگ به صفحه نمایشی 5.6 اینچی و اچ دی، 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و کاربران می‌توانند به واسطه کارت حافظه میکرو اس دی، فضای ذخیره‌سازی را افزایش دهند. قاب پشتی این تلفن هوشمند نیز میزبان یک دوربین 16 مگاپیکسلی و اسکنر اثر انگشت خواهد بود.

در بخش جلویی، سامسونگ از سیستم دوربین دوگانه استفاده کرده که گفته می‌شود یکی از سنسورهای آن 16 مگاپیکسلی است. منبع منتشرکننده این اطلاعات می‌گوید گلکسی A6 به تراشه اگزینوس با پردازنده هشت هسته‌ای مجهز خواهد شد، اما مدل آن را مشخص نکرده است. با این حال، مطابق با اطلاعات “GeekBench” می‌توان گفت ما باید در انتظار اگزینوس 7870 باشیم. سامسونگ به صورت پیش‌فرض نیز از اندروید 8.0 اوریو استفاده خواهد کرد.

همانند گلکسی S9، موبایل جدید سامسونگ به یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. از آنجایی که نمایشگر دستگاه با وضوح 720p تولید می‌شود، ظرفیت باتری برای یک روز استفاده متعادل کافی خواهد بود.

در نهایت، هند نخستین بازار میزبان گوشی های جدید کره‌ای‌ها خواهد بود و احتمالا کاربران بتوانند گلکسی A6 و گلکسی +A6 را تا پایان ماه جاری میلادی خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اینم میخاد بکنه پرچم دار؟؟؟