رندرهای گلکسی A6 سامسونگ

رندرهای گلکسی A6 سامسونگ از حضور نمایشگر تمام صفحه خبر می‌دهند

یک افشاگر رندرهای خانواده گلکسی A6 سامسونگ (Samsung Galaxy A6) را به انتشار رسانده است. این رندرهای دارای نکات مهمی نظیر حضور یک نمایشگر تمام صفحه بر روی گلکسی ای 6 و گلکسی ای 6 پلاس هستند.

یک ویدیو 360 درجه‌ای منتشر شده که رندرهای گوشی های خانواده گلکسی A6 سامسونگ را به نمایش می‌گذارد. مدت‌هاست شایعات اینکه غول گوشی ساز مستقر در کره جنوبی به دنبال به روزرسانی گوشی های سری Galaxy A خود با عرضه دو مدل نسبتا ارزان‌تر از سایر اعضای این خانواده به نام گلکسی ای 6 و گلکسی ای 6 پلاس است به گوش می‌خورد. حالا به لطف این رندرهای جدید که توسط افشاگر معروف اینترنتی با حساب کاربری OnLeaks@ در توییتر به انتشار رسیده، ما می‌توانیم گوشی های جدید سامسونگ را زودتر از معرفی آن‌ها ببینیم.

رندرهای گلکسی A6 سامسونگ

رندرهای گلکسی A6 سامسونگ

با نگاهی به رندرهای منتشر شده در این ویدیو، می‌بینیم که هر دو گوشی تقریبا مشابه نسل جدید گوشی های گلکسی A8 هستند. این بدان معناست که بر روی قاب جلوی آن‌ها یک نمایشگر با نسبت 18.5:9 و حاشیه‌های کم بالا و پایین نقش بسته است. به همین خاطر، اسکنر اثر انگشت درست همانند گوشی های گلکسی اس 9 به قاب پشتی گوشی منتقل شده است. جالب توجه است که برخلاف مدل گران قیمت گلکسی ای 8 پلاس، مدل پلاس گلکسی ای 6 از دوربین دوگانه با لنز ثانویه تله فوتو مجهز خواهد بود. در آن سمت، مدل اصلی این خانواده به دوربین تک لنز تجهیز می‌شود. با این حال هر دو دستگاه از فلاش ال ای دی dual-tone برخوردار هستند. یک درگاه میکرو یو اس بی که بین اسپیکر و جک 3.5 میلی‌متری هدفون قرار گرفته است نیز تکمیل کننده‌ی طراحی بیرونی این گوشی هستند.

رندرهای گلکسی A6 پلاس سامسونگ

رندرهای گلکسی A6 پلاس سامسونگ

از نظر اندازه، با توجه به جزئیات ارائه شده توسط این افشاگر، گلکسی A6 تقریبا هم اندازه با گوشی مدل A8 است. این بدان معناست که مدل اصلی گلکسی A6 سامسونگ به یک نمایشگر 5.6 اینچی آمولد و مدل پلاس آن نیز به صفحه بزرگ‌تر 6 اینچی تجهیز خواهند شد. اندازه کلی دیوایس به کنار، تفاوت‌های دیگری نیز بین این دو عضو وجود دارد. پس از همه این‌ها،‌ تراشه اگزینوس 7870 نیز همراه یک رم 3 گیگابایتی زیر قاب مدل اصلی و اسنپدراگون 626 کوالکام با یک رم 4 گیگابایتی در مدل پلاس گلکسی ای 6 قرار گرفته‌اند.

در انتها لازم به ذکر است که این گوشی‌ها احتمالا در برخی از بازارها تحت نام گلکسی J8 و گلکسی +J8 عرضه شوند. این درحالیست که تا پیش از این گوشی های خانواده Galaxy A همگی محصولات میان‌رده و Galaxy J محصولات رده ابتدایی و به طبع ارزان‌تر بودند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. تا ببینمو تعریف کنیم

  2. ایول به سامسونگ میخاد کولاک کنه