گلکسی جی 8 پلاس

گلکسی جی 8 پلاس سامسونگ با پردازنده هشت هسته‌ای در راه است

گلکسی جی 8 پلاس (+Samsung Galaxy J8) در بنچمارک “Geekbench” رویت شد. گوشی جدید سامسونگ با آخرین نسخه از اندروید و پردازنده هشت هسته‌ای عرضه می‌شود.

گلکسی جی 8 پلاس به تراشه اسنپدراگون 625 تجهیز خواهد شد

چند هفته پیش بود که یکی از گوشی های جدید سامسونگ با نام احتمالی گلکسی J8 و شماره مدل “SM-J800FN”، همراه با تراشه اگزینوس 7870 در وب‌سایت بنچمارک‌گیری “Geekbench” رویت شد. پس از گذشت مدتی کوتاه، حالا اطلاعات مربوط به دستگاه دیگری با شماره مدل “SM-J805G” و تراشه اسنپدراگون 625 منتشر شده است که به نظر می‌رسد گلکسی جی 8 پلاس باشد.

هر دو این تلفن های هوشمند به اندروید 8.0 اوریو و پردازنده هشت هسته‌ای تجهیز شده‌اند، با این تفاوت که نسخه استاندارد با 3 گیگابایت رم و پردازنده 1.6 گیگاهرتزی توسعه پیدا کرده است، در حالی که نسخه پلاس از 4 گیگابایت رم و پردازنده 1.8 گیگاهرتزی بهره می‌برد. این اختلاف سخت افزاری جزئی سبب شده تا امتیاز گوشی های جدید سامسونگ در تست‌های مختلف نیز بسیار نزدیک باشد:

ما پیش‌بینی می‌کنیم که به منظور افزایش قیمت، میزان حافظه ذخیره‌سازی این دو موبایل نیز متفاوت باشد. حال باید منتظر ماند و دید که نسخه اصلی (J800) به تراشه اسنپدراگون مجهز خواهد شد یا نه. علاوه بر این، ورژن “FN” به معنی عرضه آن در بازار کشورهای اروپا، آسیا و خاورمیانه بوده و احتمالا ورژن “G” نیز در بازار آمریکای جنوبی و بخش‌هایی از آسیا به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. این که حاشیه هاش از سونی هم بیشتره

  2. درود بسیار عالیه کیفیت فقط سامسونگ

  3. هیچ وقت از این سری جی خوشم نیومد

  4. کی به کیه؟ همینطوری سخت افزار رو ببر بالا ولی کیفیت سخت افزار استفاده شده اندازه نصف اسمش هم نباشه چه فایده دارد؟ به نظرم سامسونگ فقط داره رو دور باطی میچرخه و پول در میاره. برند خوب یعنی ال جی که توی گوشی هاش فکر داره