سامسونگ گلکسی جی 8

رویت گوشی سامسونگ گلکسی جی 8 در بنچمارک گیک بنچ

گوشی سامسونگ گلکسی جی 8 (Samsung Galaxy J8) در گیک بنچ رویت شد. به نظر باید طی چند ماه آینده منتظر یک گوشی میان‌رده ارزشمند و اقتصادی از سوی سامسونگ باشیم. اما مشخصات فنی سامسونگ گلکسی J8 چیست؟

سامسونگ پرچمداران خود را تحت سری S و Note و میان‌رده‌‌های خود را تحت سری A و J معرفی می‌کند. محصولات سری A، گوشی هایی در سطح پرچمداران سری S این شرکت هستند، اما به خاطر عدم استفاده از تراشه‌های بالارده، نمایشگرهای دارای رزولوشن کیو اچ‌دی و دیگر قابلیت‌های سخت افزاری، قیمتشان کاهش پیدا کرده است. در واقع آن‌ها میان‌رده‌هایی بالارده هستند!

در طرف دیگر با گوشی های سری J رو به رو هستیم که میان‌رده‌های اقتصادی سامسونگ به شمار آمده و برخی موارد، گوشی های پایین‌رده نیز تحت آن‌ ارائه می‌شود. با توجه به همین موضوع می‌توان حدس زد سامسونگ گلکسی جی 8 که به تازگی در بنچمارک گیک بنچ رویت شده است، یک میان‌رده اقتصادی خواهد بود.

مشخصات سامسونگ گلکسی جی 8

بعد از معرفی گلکسی جی 5 و جی 7، ارائه مدل پرایم و سپس مدل پرو آن‌ها، این مرتبه نوبت تغییر نام رسیده است، همان اتفاقی که برای جدیدترین مدل‌های سری A رخ داد. در ادامه معرفی گلکسی A8 و گلکسی A8 پلاس، باید منتظر معرفی گلکسی J8 باشیم. گوشی سامسونگ گلکسی جی 8 با شماره مدل SM-J800FN در گیک بنچ ظاهر شده و به عنوان اصلی‌ترین مشخصات فنی آن باید به قدرت گرفتن از تراشه اگزینوس 7870 و وجود 3 گیگابایت حافظه رم اشاره کرد.

سامسونگ گلکسی جی 8

امتیاز عملکرد تک هسته‌ای و چند هسته‌ای سامسونگ گلکسی جی 8 در گیک بنچ به ترتیب 728 و 3683 بوده است. اگزینوس 7870 یک تراشه 14 نانومتری بوده و دارای یک پردازنده هشت هسته‌ای از نوع Cortex-A53 با حداکثر سرعت 1.6 گیگاهرتز به همراه پردازشگر گرافیکی Mali-T830 است. احتمال می‌دهیم سامسونگ گلکسی جی 8 یک میان‌رده مجهز به دوربین دوگانه باشد، به طوری که دوربین آن از دو سنسور 16 مگاپیکسلی متشکل شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. خداییش هم میان رده ها و هم پرچمدارهای فوق العاده ای داره

  2. زنده باد سامسونگ

  3. عششششق فقط سامسونگ کور بشه چشم دشمنانش
    🙂

  4. مورد اطمینان ترین برند سامسونگه
    کسی هم ایراد بیخود نگیره دیدد که چقدر قوی بود اس 9
    این تهمت ها هم بهش میزدین

  5. با جی 7 فرق نداره. کلا سامسونگ هم مثل پراید ما سوزنش گیر کرده.