شاسی بلند الکتریکی هوندا e:NS2

شاسی بلند الکتریکی هوندا e:NS2 برای رقابت با خودو جذاب تسلا از راه رسید

شاسی بلند الکتریکی هوندا e:NS2 با امکانات پیشرفته، قیمت جذاب و طراحی چشم‌نواز برای رقابت با خودرو تسلا مدل Y رسماً رونمایی شد.

هوندا در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴ از جدیدترین محصول الکتریکی خود، شاسی بلند الکتریکی هوندا e:NS2 رونمایی کرد. این خودرو کوپه که روی پلتفرم e:Architecture W هوندا ساخته شده است، به‌طور خاص برای بازار چین طراحی شده و با ظاهری مدرن، مشخصات فنی قدرتمند و برد پیمایش مناسب، به عنوان رقیبی جدی در این بازار پررونق محسوب می‌شود. لازم به‌ذکر است که این خودرو قرار است به‌عنوان محصول مشترک دانگ فنچ هوندا در بازار چین تولید و عرضه شود.

همه‌چیز درباره هوندا e:NS2 ؛ رقیب تسلا مدل Y

شاسی بلند الکتریکی هوندا e:NS2

این خودرو الکتریکی از نظر ابعاد و اندازه وجه شباهت زیادی با شاسی بلند برقی تسلا مدل Y دارد. طول آن ۴،۷۸۸ میلی‌متر، عرض آن ۱،۸۳۸ و ارتفاع آن هم ۱،۵۷۰ میلی‌متر است، در حالی که فاصله بین دو محور ۲،۷۳۵ میلی‌متری را ارائه می‌کند.

شاسی بلند الکتریکی هوندا e:NS2

در کابین E:NS2، شاهد نمایشگر هدآپ بزرگ و نمایشگر لمسی 12.8 اینچی سیستم سرگرمی هستیم که به نرم‌افزار مخصوص چین و جدیدترین امکانات ارتباطی مجهز شده است. سیستم تهویه مطبوع هوشمند این خودرو با بهینه‌سازی مصرف انرژی، آسایش سرنشینان را تضمین می‌کند. همچنین، سیستم پخش رایحه به راننده و سرنشینان امکان انتخاب بین عطرهای مختلف را می‌دهد.

این شاسی بلند برقی روی پلتفرم e:N Architecture F سوار شده‌ است. این خودرو از یک پک باتری 68.8 کیلووات ساعتی ساخت CATL و یک موتور الکتریکی با توان 201 اسب بخار (150 کیلووات) که در قسمت جلو قرار گرفته، نیرو می‌گیرد. طبق اعلام هوندا، از آنجا که کراس اوور برقی e:NP2 با استاندارد CLTC بردی معادل 545 کیلومتر (339 مایل) دارد، انتظار می‌رود برد e:NS2 نیز تقریباً در همین حدود باشد. قیمت این مدل نیز با توجه به امکاناتش چیزی بین ۲۲ تا ۲۵ هزار دلار خواهد بود. این محصول به‌زودی تولید و راهی بازار چین می‌شود. اما سوال اینجاست که آیا خودرو جدید هوندا می‌تواند شانس ورود به بازار ایران را هم داشته باشد؟

اخبار نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴ را در گجت نیوز دنبال کنید:
سدان برقی مزدا EZ-6 رسماً معرفی شد؛ جانشین تمام الکتریکی مزدا 6 خودرو استلاتو S9؛ شاهکار هواوی در نمایشگاه چین آئودی Q6L برقی؛ شاسی بلند جذاب با شانس ورود به ایران خودرو کانسپت فولکس واگن ID.Code ؛ ژنتیک آلمانی با هنر چینی بی وای دی در نمایشگاه اتومبیل پکن از کانسپت Ocean-M رونمایی کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*