خودرو سدان لوکس استلاتو S9

خودرو استلاتو S9؛ شاهکار هواوی در نمایشگاه چین

سدان تمام برقی لوکس استلاتو S9، محصول مشترک هواوی و بایک با فناوری‌های پیشرفته و طراحی زیبا در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی شد.

در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ شاهد رونمایی از سدان تمام برقی لوکس استلاتو S9 بودیم. این خودرو حاصل همکاری مشترک هواوی و بایک بلوپارک (از زیرمجموعه‌های بایک موتور) است و به‌عنوان اولین محصول برند Stelato، به میدان رقابت با خودروهای سدان مجلل آلمانی نظیر مرسدس بنز S کلاس و ب ام و سری ۷ قدم گذاشته است.

خودرو سدان لوکس استلاتو S9

استلاتو اس 9 با ابعاد ۵۱۶۰ در ۱۹۸۷ در ۱۴۸۶ میلی‌متر و فاصله محورهای ۳۰۵۰ میلی‌متری، خودرویی بزرگ و جادار به شمار می‌رود. این سدان قدرتمند در دو نسخه تک موتوره با توان خروجی ۲۲۷ کیلووات و دو موتوره با ترکیب یک موتور ۲۲۷ کیلووات در عقب و یک موتور ۱۵۸ کیلووات در جلو عرضه خواهد شد. وزن خالص خودرو بسته به نوع موتور بین ٢٢١۶ تا ۲۳۶۶ کیلوگرم متغیر است. باتری‌های استلاتو S9 نیز از کمپانی CATL تامین می‌شوند.

خودرو سدان لوکس استلاتو S9

استلاتو S9 از نظر طراحی ظاهری، الهام گرفته از برادر کوچکتر خود، لوکسید S7 (محصول مشترک هواوی و چری) است. این خودرو برای بهبود آیرودینامیک از آینه‌های جانبی دیجیتال و دستگیره‌های درب مخفی بهره می‌برد. رینگ‌های ۲۱ اینچی چند پره، نمای اسپرتی به این سدان لوکس بخشیده‌اند. رنگ‌های قابل انتخاب برای استلاتو S9 شامل مشکی، سفید، قرمز و طلایی خواهد بود.

خودرو سدان لوکس استلاتو S9

انتظار می‌رود استلاتو S9 همانند لوکسید S7 به سیستم نورپردازی پیشرفته xPixel هواوی، حسگرهای لیدار، نمایشگر مرکزی بزرگ با سیستم عامل هارمونی ۴، شارژر بی‌سیم دوگانه ۵۰ وات و کابین لوکس با روکش چرم مجهز شود.

خودرو سدان لوکس استلاتو S9

قیمت سدان جذاب استلاتو S9

پیش‌بینی می‌شود فروش استلاتو اس ٩ در بازه زمانی تیر تا مرداد آغاز شود. با توجه به محدوده قیمتی بین ۳۰۰ هزار تا ۵۰۰ هزار یوآن (حدود ۴۱ هزار و ۴۰۰ تا ۶۹ هزار دلار آمریکا)، این خودرو علی‌رغم رقابت با سدان‌های لوکس آلمانی، وارد بازاری مملو از رقبای قدرتمند چینی نظیر نیو ET7، زیکر ۰۰۱ از برند جيلی و آواتار ۱۲ از چانگان (که از تکنولوژی هواوی بهره می‌برد) خواهد شد.

سایر اخبار نمایشگاه خودرو پکن:
خودرو کانسپت فولکس واگن ID.Code ؛ ژنتیک آلمانی با هنر چینی آئودی Q6L برقی؛ شاسی بلند جذاب با شانس ورود به ایران بی وای دی در نمایشگاه اتومبیل پکن از کانسپت Ocean-M رونمایی کرد هونگچی EH7 کانورتیبل؛ برقی، چینی و بدون سقف! تویوتا از دو خودرو برقی جدید در نمایشگاه اتومبیل پکن رونمایی کرد نسخه برقی کی ام سی T9 رونمایی شد + مشخصات فنی، امکانات و تصاویر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*