نگاه نزدیک به لپ تاپ هواوی آنر مجیک بوک

نگاه نزدیک به لپ تاپ هواوی آنر مجیک بوک – Honor MagicBook

لپ تاپ هواوی آنر مجیک بوک (Honor MagicBook) چند روز پیش معرفی شد. در این مقاله قصد داریم نگاه نزدیکی به این اولترابوک مجهز به پردازنده نسل هشتمی اینتل بیندازیم که از طراحی چشم‌گیر و قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

کمپانی هواوی چند روز پیش میزبان یک رویداد خبری در کشور چین بود و طی برگزاری آن از گوشی هوشمند پرچمدار برند زیرمجموعه خود، آنر 10، همراه با برخی دیگر از محصولات این شرکت پرده برداری کرد. یکی از این محصولات، لپ تاپ آنر مجیک بوک بود که در واقع نخستین لپ تاپ برند‌ آنر نیز محسوب می شود. این لپ تاپ از طراحی بسیار مدرن و زیبایی برخوردار است و ارائه کننده‌ی عملکرد قدرتمندانه، تجربیات هوشمند و کیفیت بالای ساخت است.

نگاه نزدیک به لپ تاپ هواوی آنر مجیک بوک

آنر برای طراحی این لپ تاپ، حاشیه‌های تصویر بسیار کمی را در نظر گرفته است که می‌تواند ارائه کننده‌ی نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی 81 درصدی را ارائه کند. لولاهای این لپ تاپ نیز به شکلی طراحی شده‌اند که می‌توانید به لطف آن‌ها آنر مجیک بوک را به صورت 180 درجه باز کنید. ما نمی‌توانیم عملکرد این لولا را برای شما توصیف کنیم، اما در یک کلام می‌توان گفت که برای استفاده روزمره «خوب» است. آنر مجیک بوک همچنین از بدنه‌ی فلزی با یک کیبورد تمام QWERTY برخوردار است. ضخامت این لپ تاپ تنها 15.8 میلی‌متر و وزن آن 1.47 کیلوگرم است که می‌تواند نشان دهد شما به راحتی قادر به حمل آن خواهید بود. آنر مجیک بوک در سه رنگ نقره‌ای، خاکستری و صورتی عرضه خواهد شد.

نگاه نزدیک به لپ تاپ هواوی آنر مجیک بوک

اولین لپ تاپ برند‌ آنر از 4 اسپیکر با پشتیبانی از سیستم صوتی دالبی برخوردار است. در اینجا همچنین یک MIMO 2×2 دو آنتنه وای فای نیز به صورت داخلی قرار دارد. قلب تپنده‌ی این لپ تاپ یک پردازنده نسل هشتمی اینل به نام Core i7-8550U است. گرچه نسخه‌ی Core i5 این لپ تاپ نیز موجود است. از دیگر مشخصات فنی آنر مجیک بوک می‌توان به رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 256 گیگابایتی SSD و کارت گرافیک NVIDIA MX150 اشاره کرد. برق مورد نیاز این لپ تاپ از یک باتری 57 وات ساعتی تامین می‌شود که به ادعای کمپانی سازنده قادر به ارائه 12 ساعت تماشای فیلم فول اچ دی، 12 ساعت وبگردی و یا 13 ساعت پردازش اسناد است.

قیمت آنر مجیک بوک

از نظر قیمتی، مجیک بوک دقیقا همان سیاست گوشی های برند‌ آنر را دنبال می‌کند و کاملا مقرون به صرفه است. قیمت نسخه Core i7 آن چیزی حدود 908 دلار و قیمت نسخه Core i5 آنر مجیک بوک نیز در حدود 796 دلار خواهد بود. بی‌تردید لپ تاپ مشابهی با این قیمت که از طراحی و سخت افزار به‌روزی همچون آنر مجیک بوک برخوردار باشد، در بازار وجود ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. کاش قبل افزایش دلار میخریدیمش

  2. لب تاب در حد این از یه برند دیگه الان نزدیک 1500 دلار قیمتشونه