سامسونگ گلکسی A6 پلاس در TENAA رویت شد

سامسونگ گلکسی A6 پلاس در وب سایت TENAA ظاهر شد تا به این ترتیب به بیشتر مشخصات فنی و قابلیت ها و ویژگی های آن دست پیدا کنیم. سامسونگ گلکسی ای 6 پلاس (+Samsung Galaxy A6) جزو میان‌رده‌های قدرتمند این شرکت بوده و به زودی معرفی می‌شود.

بعد از معرفی گلکسی ای 8 و گلکسی ای 8 پلاس 2018 به عنوان میان‌رده‌های قدرتمند سامسونگ، اکنون نوبت به گلکسی ای 6 و گلکسی ای 6 پلاس رسیده تا زنگ خطر را برای سایر میان‌رده‌های بازار به صدا در بیاورند. انتظار می‌رود قیمت سامسونگ گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس در مقایسه با محصولات خانواده A8 کمتر باشد، موردی که خرید آن‌ها را برای بیشتر کاربران دشوار کرده است.

میان‌رده‌های سامسونگ در دو سری A و J عرضه می‌شوند. محصولات سری A در واقع نسخه‌هایی اقتصادی از پرچمداران سری S محسوب می‌شوند، به همین دلیل قیمت تقریبا بالایی در مقایسه با گوشی های سری J دارند.

اطلاعات تازه از سامسونگ گلکسی A6 پلاس

بر اساس تصاویری که به تازگی از سامسونگ گلکسی A6 پلاس منتشر شده است، باید منتظر یک گوشی میان‌رده سامسونگ دیگر دارای دوربین دوگانه باشیم. بر اساس اخبار پیشین، این ماژول دوربین دوگانه دارای سنسورهایی با گشودگی دریچه دیافراگم F/1.7 و F/1.9 بوده و قادر به ثبت تصاویری 16 مگاپیکسلی است.

سامسونگ گلکسی A6 پلاس

مشخصه فنی دیگری که بعد از ظاهر شدن سامسونگ گلکسی A6 پلاس در TENAA به دست آمد، ابعاد نمایشگر دارای نسبت ابعاد تصویر 18.5:9 این گوشی است. میان‌رده جدید دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی بوده و به رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز شده است.

سامسونگ گلکسی A6 پلاس

باتری این گوشی دارای ظرفیت 3 هزار و پانصد میلی‌آمپر ساعت است که برای یک گوشی میان‌رده بسیار مناسب تلقی می‌شود. ظهور سامسونگ گلکسی ای 6 پلاس در TENAA نشان می‌دهد زمان زیادی تا رونمایی رسمی آن باقی نمانده است.