تصاویر ال جی جی 7 تینکیو

مشخصات فنی کامل و تصاویر ال جی جی 7 تینکیو پیش از معرفی فاش شد!

تصاویر ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) به همراه مشخصات فنی کامل آنها توسط رولاند کوانت افشا شد. حالا پیش از معرفی رسمی، ما با ویژگی‌های اصلی پرچمدار جدید ال جی آشنا هستیم.

این نخستین باری نیست که تصاویر ال جی جی 7 تینکیو و مشخصات آن در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، اما اطلاعات منتشر شده توسط این افشاگر، تمام ابهامات مربوط به اسمارت فون جدید کره‌ای‌ها را برطرف می‌کند. به نظر می‌رسد گوشی G7 تینکیو با شماره مدل LM-G710 یکی از قدرتمندترین پرچمداران آینده خواهد بود.

همان‌طور که پیش‌تر نیز اعلام شده بود، ال جی جی 7 تینکیو به صفحه نمایش 6.1 اینچی IPS با وضوح بالای 1440×3120 و نسبت 19.5:9 مجهز می‌شود تا کاربران با موبایلی کشیده و بلند رو به رو باشند. بعد از معرفی گوشی های خانواده P20 با بریدگی بالای صفحه، حالا نوبت به ال جی رسیده است تا از ناچ در بخش بالایی نمایشگر استفاده کند. مورد جذاب دیگر، استفاده از نمایشگر “Super Bright Display” با درخشندگی هزار نیت و پوشش کامل فضای DCI P3 است. ال جی مدعی شده است این پنل جدید در مقایسه با نسخه‌های قبلی، تا 30 درصد مصرف برق پایین‌تری دارد.

تصاویر ال جی جی 7 تینکیو

زیر قاب، تراشه اسنپدراگون 845 با پردازنده 2.7 گیگاهرتزی رقیبی جدی برای گوشی های سری گلکسی S9 و سونی اکسپریا XZ2 خواهد بود. خریداران می‌توانند اطلاعات را روی حفاظه 64 گیگابایتی ذخیره کرده و موبایل جدید ال جی را با توجه به بازار کشورهای مختلف، همراه با 4 یا 6 گیگابایت رم خریداری کنند. فعلا اطلاعاتی از امکان استفاده از کارت حافظه در دست نیست.

مثل همیشه، قاب پشتی میزبان دوربین دوگانه است که به نظر می‌رسد دو سنسور 16.3 مگاپیکسلی با لنز f/1.6 این سیستم را تشکیل داده‌اند. برای بخش جلویی هم احتمالا از یک دوربین 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 استفاده خواهد شد. ممکن است ال جی باز هم از لنز عریض برای دوربین سلفی استفاده کند.

از دیگر موارد قابل توجه در رابطه با گوشی جدید ال جی می‌توان به باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع QuickCharge 4.0 کوالکام، یو اس بی نوع C، اندروید اوریو، اسپیکرهای قدرتمند استریو، استاندارد IP68 به منظور مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و دکمه‌ای اختصاصی روی بدنه برای دستیار مجازی گوگل اسیستنت اشاره کرد. این دستگاه 7.9 میلی‌متر ضخامت و 162 گرم وزن دارد.

همراه با این اطلاعات، یکی از وب‌سایت‌های چینی دو عکس از ال جی جی 7 تینکیو را در دنیای واقعی منتشر کرده است که با اطلاعات قبلی هم‌خوانی دارند. در این تصاویر، «ناچ» یا بریدگی بالای صفحه به صورت نرم افزاری مخفی شده است.

این گوشی احتمالا با قیمتی کمتری از 680 یورو، فردا به صورت رسمی در نیویورک معرفی می‌شود. برای مقایسه، گلکسی اس 9 با قیمت 850 یورو در اختیار کاربران قرار گرفته است.

تصاویر ال جی جی 7 تینکیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. 64 گیگ برای حافظه داخلی خیلی کمه

  2. الان قیمت هر یورو چنده؟ فک کنم قیمت این گوشیم سر به فلک بکشه