اسپیکر ال جی جی 7 تینکیو

صدای اسپیکر ال جی جی 7 تینکیو ظاهرا 10 برابر بلندتر از سایر گوشی ها است

مدیران با انتشار اطلاعاتی تازه از اسپیکر ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) می‌گویند صدای آن 10 برابر بلندتر اسپیکر گوشی های هوشمند معمول بازار است. اما آیا “Boombox Speaker” تنها ویژگی این پرچمدار قدرتمند خواهد بود؟

افزایش سطح صدای پایه اسپیکر ال جی جی 7 تینکیو تا بیشتر از 6 دسی‌بل

ال جی با انتشار اطلاعات مربوط به پرچمدار جدید خود به دنبال برانگیختن حس کنجکاوی علاقه‌مندان است. بعد از تایید رسمی مجهز شدن G7 تینکیو به نمایشگر بسیار درخشان 6.1 اینچی، حالا سازندگان از وجود یک ویژگی جدید با نام “Boombox Speaker” خبر داده‌اند. به نظر می‌رسد این قابلیت، سطح صدای پایه را تا بیشتر از 6 دسی‌بل افزایش داده و حجم بیس را دو برابر می‌کند که این موضوع با توجه به محدودیت‌های فیزیکی معمول، غافلگیرکننده است. به عنوان یک ویژگی اضافی، بیس صدا را با قرار دادن دستگاه روی جعبه یا یک سطح صاف می‌توان تقویت کرد.

ال جی جزئیات مربوط به طراحی و عملکرد اسپیکر ال جی جی 7 تینکیو را در تیزر جدید خود فاش نکرده، ولی این سیستم به یک طراحی مخصوص برای پیچش صدا در دستگاه وابسته است. حتی تصویر ضمیمه‌شده حاکی از آن است که اسپیکر به نحوی از تمام بدنه دستگاه استفاده می‌کند. در چنین حالتی ادعا می‌شود طراحی پیش رو 10 برابر فضای رزونانس بیشتری را در مقایسه با ماژول‌های اسپیکر گوشی های هوشمند مرسوم ارائه می‌کند. متاسفانه اطلاعات چندانی در این زمینه در دست نیست و ما امیدوارم همراه با رونمایی، جزئیات کامل آن فاش شود.

در کنار اسپیکر قوی، همانند پرچمداران قبلی باز هم از چیپ صوتی Hi-Fi Quad DAC برای افزایش کیفیت صدا از طریق هدفون استفاده خواهد شد. علاوه بر این، ظاهرا برای نخستین بار در میان اسمارت فون ها، پشتیبانی از DTS:X هم به گوشی G7 تینکیو اضافه می‌شود. این قابلیت، افکت‌های صوتی فراگیر سه‌بعدی را حتی در زمان استفاده از هدفون‌های معمولی به ارمغان می‌آورد.

به هر صورت باید منتظر ماند و دید که در عمل، این قابلیت‌های جدید چگونه عمل می‌کنند. هرچند، احتمالا Boombox Speaker بیشتر از DTS:X با استقبال کاربران رو به رو خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. مگه باند واسه ماشینه؟؟

  2. نه خوشم میاد داره یخودی نشون میده

  3. ال جی هم با این کارا داخل بازار گوشی یکم فروش کنه بنده خدا

  4. اونجوری که گوش خراش میشه