گوشی گلکسی اس 10

گوشی گلکسی اس 10 با اسم رمز “Beyond” عرضه می‌شود

اطلاعاتی تازه از قابلیت های گوشی گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) منتشر شد. پرچمدار بعدی سامسونگ از سری گلکسی S10 قرار است با اسم رمز “Beyond” به معنی «ماوراء» تولید شود. آیا گلکسی اس 10 محصولی فراتر از یک موبایل خواهد بود؟

مدت زمان زیادی از معرفی گلکسی S9 نمی‌گذرد که حالا منابع مختلف در حال انتشار اطلاعاتی جدید از گوشی های سری گلکسی S10 هستند. پیشتر گوشی های گلکسی S8 با اسم رمز “Dream” به معنی «رویا» و گلکسی S9 با اسم رمز “Star” به معنی «ستاره» عرضه شده بودند. مطابق با جدیدترین اخباری که از دل منابع کره‌ای به بیرون درز کرده است، گلکسی S10 نیز قرار است با اسم رمز “Beyond” تولید شود.

این تلفن هوشمند قرار است به مناسبت دهمین سالگرد گوشی های پرچمدار سامسونگ در اختیار کاربران قرار گیرد و به همین جهت، مدیران در تلاش هستند به ماورای موقعیت فعلی پرچمداران دست پیدا کرده و محصولی متفاوت را روانه بازار کنند. همچنین انتخاب این اسم رمز به نوعی مقصود سامسونگ برای عرضه موبایلی انقلابی و رفتن به ماورای چیزی که ممکن است را نشان می‌دهد.

مطابق با گزارش‌های قبلی، طراحی دو گوشی گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس تفاوت چندانی با گذشته نخواهد داشت. همچنین گفته می‌شود اسمارت فون های پیش رو با نمایشگرهای 5.8 و 6.3 اینچی Infinity Display و همین‌طور اسکنر اثر انگشت زیر صفحه به دست کاربران می‌رسند.

طی ماه‌های گذشته، گزارش‌های بسیاری منتشر شده است که نشان می‌دهد در نهایت، سامسونگ فناوری اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش خود را همراه با گلکسی نوت 9 معرفی می‌کند. اینکه چنین اتفاقی خواهد افتاد یا نه، فعلا مشخص نیست، ولی با معرفی گلکسی اس 10 به مناسبت دهمین سالگرد پرچمداران سری گلکسی S، می‌توانیم شاهد به‌کارگیری این فناوری باشیم.

گوشی گلکسی اس 10

مطابق با گزارش‌های جدید منابع کره‌ای‌ها، سامسونگ شرکای خود را از برنامه‌هایش برای معرفی اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش همراه با گلکسی S10 مطلع کرده است. کوالکام، سینپتیکس و “Ezestek” کمپانی‌های فعال در این زمینه هستند، اما تامین‌کننده نهایی هنوز مشخص نشده است. این احتمال وجود دارد که مدیران به منظور جلوگیری از مشکلات تامین به‌موقع این حسگرها به صورت هم‌زمان با چند شرکت مختلف همکاری داشته باشند.

احتمال مجهز شدن گوشی گلکسی اس 10 به دوربین سه‌بعدی

به علاوه، این احتمال هم وجود دارد که سامسونگ یک دوربین سه‌بعدی را برای گوشی گلکسی اس 10 معرفی کند تا عملکرد دستگاه در شناسایی چهره و ایجاد آواتار در “AR Emoji” افزایش پیدا کند. هرچند، گزارش امروز اشاره می‌کند هنوز سامسونگ نسبت به اضافه کردن این ماژول جدید مطمئن نیست. به همین دلیل بهره‌گیری پرچمدار آینده این غول فناوری به دوربین سه‌بعدی فعلا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

اگرچه “The Bell” سابقه بسیار خوبی در پیش‌بینی ویژگی‌های پرچمداران سامسونگ و فاش کردن اطلاعات آنها دارد، ولی فعلا هیچ‌کدام از این موارد را با اطمینان نمی‌توان تایید کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اسنم رمزشون که لو رفت