زمان معرفی اچ تی سی U12 پلاس

زمان معرفی اچ تی سی U12 پلاس رسما اعلام شد

زمان معرفی اچ تی سی U12 پلاس (+HTC U12) با انتشار تیزری جدید به صورت رسمی مشخص شد. پرچمدار جدید اچ تی سی با چهار دوربین و توان پردازشی بالا در راه است.

2 خرداد، زمان معرفی اچ تی سی U12 پلاس

طی ماه‌های گذشته برخی از اطلاعات مربوط به گوشی +U12 به بیرون درز پیدا کرد بود و حالا زمان معرفی این اسمارت فون به صورت رسمی اعلام شده است. مطابق با تیزری که روز گذشته توسط حساب کاربری رسمی HTC در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شد، گوشی جدید اچ تی سی +U12 در تاریخ 23 می (2 خرداد) رونمایی می‌شود.

در این تیزر، مجموعه قطعات به‌کاررفته در این موبایل پرچمدار نیز در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند که با تکیه بر آنها می‌توان گفت کاربران باید خود را برای دوربین دوگانه در هر دو بخش پشتی و جلویی آماده کنند. خشاب سیم کارت هیبریدی مهر تاییدی بر پشتیبانی دستگاه از دو سیم کارت به صورت هم‌زمان و یا امکان افزایش حافظه داخلی به کمک کارت حافظه میکرو اس دی است. ما یک باتری بزرگ را هم در این تصویر می‌بینیم که احتمالا 3420 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت.

با توجه به گزارش‌های قبلی، اچ تی سی یو 12 پلاس به صفحه نمایشی 5.99 اینچی از نوع LCD با وضوح 1440×2960 مجهز خواهد شد. چیپست اسنپدراگون 845 در کنار 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده دارد و اندروید 8.0 اوریو هم آخرین امکانات سیستم عامل اختصاصی گوگل را به ارمغان خواهد آورد.

در توییت HTC، مدیران ضمن اشاره به معرفی در آینده نزدیک، از عبارتی به معنی «موبایلی که بیشتر از مجموع مشخصات آن است» هم استفاده کرده‌اند که جالب به نظر می‌رسد. اگر آنها به قیمت دستگاه اشاره کرده باشند، آن‌گاه باید خود را برای موبایلی گران‌قیمت آماده کنیم.

زمان معرفی اچ تی سی U12 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. این مگه ورشکست نشد؟؟