بهترین اپلیکیشن طراحی

دانلود و نصب بهترین اپلیکیشن طراحی اندروید و آی او اس رایگان شد

از مدت‌ها قبل، کاربران SketchBook را به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های طراحی بر روی دو پلتفرم اندروید و آی او اس می‌شناسند. لقب بهترین اپلیکیشن طراحی اندروید و آی او اس توسط کاربرانی که از تبلت‌ ها و حتی گوشی های خود به منظور طراحی استفاده می‌کنند، به اپلیکیشن SketchBook داده شده است.

در برنامه SketchBook گستره‌ای از ابزارهای مختلف با قابلیت سفار‌شی‌سازی به منظور تغییر رنگ و اندازه در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. در صورت استفاده از تبلت های اپل و یا محصولات سری نوت سامسونگ، که همگی به قلم‌های منحصربه‌فرد مجهز شده‌اند، می‌توان طرح‌هایی فوق‌العاده‌ حرفه‌ای کشید، گویا با قلم مشغول ترسیم آن بر روی کاغذ لمس شدنی بوده‌اید.

ویژگی‌های SketchBook

وجود 16 حالت مختلف و امکان ایجاد لایه‌های گوناگون آن را تبدیل به بهترین اپلیکیشن طراحی اندروید و آی او اس کرده است. اگرچه تا امروز نیز دانلود و نصب اپلیکیشن طراحی AutoDesk SketchBook رایگان بود، اما به منظور استفاده از رزولوشن‌های بالاتر (بیشتر از 1280 در 1280 پیکسل) و دست پیدا کردن به تمامی ابزارهای موجود می‌بایست نسخه پرو را با یک مرتبه پرداخت مبلغ 2.99 دلار خریداری می‌کردید. اما این شرط دیگر برقرار نیست.

AutoDesk SketchBook

دانلود رایگان بهترین اپلیکیشن طراحی

از چند روز پیش، استفاده از نسخه پرو برنامه نیز به صورت رایگان امکان‌پذیر شده است تا همه کاربران بتوانند به تمامی ابزارهای آن دسترسی پیدا کنند. این موضوع زنگ خطری برای سایر اپلیکیشن های پولی و قدرتمند در زمینه طراحی محسوب می‌شود، چرا که دانلود و استفاده از تمام امکانات یکی از اصلی‌ترین رقیب‌ها از این پس رایگان خواهد بود. اگر عاشق طراحی و نقاشی بوده و مخصوص کاربر یکی از آیپدهای سال 2017 و یا گوشی ها و تبلت های سری نوت هستید، دانلود و نصب این برنامه را از یاد نبرید. نسخه اندرویدی آن در Google Play و نسخه آی او اسی در App Store موجود است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*