حل مشکل تماس گلکسی اس 9

مشکل تماس گلکسی اس 9 با یک آپدیت جدید حل شد

مشکل تماس گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس، جدیدترین باگ پرچمداران جدید سامسونگ است که توسط کاربران گزارش شده بود. اما حالا سامسونگ با انتشار یک به روزرسانی بر این مشکل غلبه کرده است.

برخی از صاحبان گلکسی S9 و S9 Plus سامسونگ خبر از بروز اشکال در برقراری تماس با گوشی های پرچمدار جدید سامسونگ داده بودند. این گوشی ها ماه گذشته یک آپدیت فریمور را دریافت کرد که حاوی پچ امنیتی ماه آوریل اندروید بود، اما متاسفانه مشکل تماس گلکسی اس 9 را رفع نکرد. حالا سامسونگ یک آپدیت جداگانه را برای دو پرچمدار جدید خود منتشر کرده است که قادر به حل این باگ بزرگ است.

مشکل تماس گلکسی اس 9 چه بود؟

بسیاری از کاربران اس 9 و اس 9 پلاس گزارش داده بودند که گوشی آن‌ها در هنگام مکالمه، به طور اتفاقی به مدت 20 ثانیه بی‌صدا می‌شده است. برخی نیز شکایت داشته‌اند که در هنگام مکالمه، صدایشان با اعوجاج همراه بوده است که باعث اختلال در شنیدن صدای آن‌ها توسط طرف مقابل می‌شده است.

این مسائل بیشتر کاربران خاورمیانه‌ای را در بر گرفته است و شاید اگر در نقاط دیگر کره زمین زندگی می‌کنید، با آن مواجه نشده باشید. در واقع این کاربران بسیار شاکی از مشکلی بودند که با آن دست و پنجه نرم می‌کردند و سامسونگ نیز اقدامی برای رفع آن نکرده است. اما حالا اگر شما هم با مشکل تماس گلکسی اس 9 مواجه هستید، می‌توانید با نصب به روزرسانی مذکور، از شر آن خلاص شوید.

البنه انتشار این آپدیت جدید به صورت جهانی بوده و مختص منطقه خاصی نیست. در توضیحات آپدیت جدید گوشی های خانواده گلکسی اس 9 آمده است که این به روزرسانی پایداری در برقراری تماس را بهبود می‌بخشد و کسانی که این مشکل را تجربه کرده‌اند نیز حالا گزارش داده‌اند که پس از به روزرسانی گوشی خود، دیگر خبری از مشکل تماس گلکسی اس 9 نبوده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خوبه اگرم مشکلی پیش بیاد چه خوب رسیدگی میکنن

  2. نمیدونم چرا اینهمه نقص داره ابدیت ها سامسونگ