گلکسی نوت 9 سامسونگ

سامسونگ گلکسی نوت 9 ؛ مشخصات، ویژگی ها، زمان عرضه و هرآنچه تاکنون می‌دانیم

سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) در راه است و تاکنون اطلاعات نسبتا خوبی ار آن منتشر شده است. در این مطلب نگاهی داریم به مشخصات، ویژگی ها، زمان عرضه و هرآنچه تاکنون درباره گلکسی نوت 9 فاش شده است.

سامسونگ سال گذشته رسما در دست توسعه بودن فبلت گلکسی Note 9 را تایید کرد. این حرکتی مشابه وان پلاس است که بنیانگذارانش پیش از عرضه‌ی مدل‌های جدید گوشی‌هایشان در پست‌های وبلاگی برخی از جزئیات و قابلیت‌های خاص آن‌ها را افشا می‌کنند. با این حال سامسونگ در پست وبلاگی خود، جزئیات زیادی را در مورد این دیوایس معرفی نشده اعلام نکرده است. ما بر این باوریم که طرفداران خانواده گلکسی نوت باید منتظر محصولی یک گام جلوتر از نوت 8 باشند.

هرچند در حال حاضر حتی شایعات به گوش رسیده از گلکسی نوت 9 سامسونگ نیز زیاد نیست، اما همین چند گزارش منتشر شده نیز می‌توانند نشان دهنده‌ی بزرگ‌ترین پیشرفت در گلکسی نوت بعدی سامسونگ باشند. ما در این مقاله قصد داریم هرآنچه از فبلت Galaxy Note 9 سامسونگ می‌دانیم را در اختیار شما نیز بگذاریم. در ادامه شما را با هر آنچه که از جدیدترین گوشی سامسونگ می‌دانیم، آشنا خواهیم کرد.

گلکسی نوت 9 سامسونگ – Samsung Galaxy Note 9


1 – گلکسی نوت 9 سامسونگ از اسکنر اثر انگشت پنهان در زیر نمایشگر مجهز است

گلکسی نوت 8

این بزرگ‌ترین شایعه‌ای است که در مورد جدیدترین فبلت سامسونگ شنیده‌ایم. منابع مختلفی شامل یک افشاکننده قابل اطمینان گجت‌ها به نام Ice Universe اعلام کرده است که Note 9 به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز خواهد بود. این درحالیست که رسانه کره‌ای The Investor‌ با رد این شایعه،‌ اعلام کرده که سامسونگ در آینده به چنین تکنولوژی دست پیدا خواهد کرد.

2 – یک رابط کاربری جدید مبتنی بر اندروید

گلکسی نوت 5

Ice Universe همچین اعلام کرده است که سامسونگ از رابط کاربری جدید و ویژه‌ای با نام Crown UX در گلکسی نوت جدید خود استفاده خواهد کرد که کاملا متفاوت از دیگر گوشی های اندرویدی بازار خواهد بود.

البته مشخص نیست که این رابط کاربری چقدر متفاوت‌تر از رابط کاربری Experience UX موجود بر روی گوشی های سری گلکسی اس 9 سامسونگ است، اما از آنجایی که معمولا خانواده گلکسی نوت بابت پشتیبانی از یک قلم هوشمند، از رابط کاربری متفاوتی نسبت به سری گلکسی اس برخوردارند، انتظار می‌رود این تفاوت حالا به بیشترین حد خود برسد.

3 – قلم S-Pen سامسونگ پیشرفته‌تر خواهد شد

گلکسی نوت 8

سامسونگ رسما اعلام کرده است که به دنبال پیشرفته‌تر کردن قلم S Pen خود در گوشی گلکسی نوت 9 است. البته این کمپانی جزئیات این پیشرفت را اعلام نکرده است، اما ما همیشه انتظار داریم سامسونگ همراه یک مدل جدید، بهبودهایی را نیز در قلم خود حاصل کند.

4 – یک باتری بزرگ‌تر

Ice Universe ادعا می‌کند گلکسی نوت 9 سامسونگ از یک باتری بزرگ 3850 میلی‌آمپر ساعتی، در مقایسه با باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی گلکسی نوت 9 برخوردار خواهد بود. شاید این ظرفیت باتری بیشتر نتواند چندین روز شارژدهی را به ارمغان بیاورد، اما حداقل می‌تواند به شما اطمینان دهد که حتی کاربران حرفه‌ای نیز در طول روز مشکلی با باتری گوشی خود نخواهند داشت.

5 – یک دوربین پیشرفته‌تر

گلکسی نوت 8

به نقل از این افشاگر، یکی از برجسته‌ترین قابلیت‌های گلکسی نوت 9 سامسونگ در واقع دوربین آن است. شایعات ادعا می‌کنند که نوت 9 از یک دوربین دوگانه همراه چینش مشابهی با گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 9 برخوردار است که سنسورهای آن بهبودیافته‌تر و قدرتمندتر شده‌اند.

6 – بیکسبی 2

گلکسی نوت 8

سامسونگ به سایت ZDNet گفته است که احتمالا یک نسخه‌ی جدیدتر و بهبود پیدا کرده‌تر بیکسبی را همراه نوت 9 معرفی خواهد کرد. این پیشرفت‌ها شامل صدای به مراتب طبیعی‌تر و همچنین دسترسی به آن در دیوایس‌های مختلف بیشتری از جمله تلویزیون‌ها، لوازم خانگی و اسپیکرهای هوشمند است. ما امیدواریم که که شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیری در این دستیار صوتی باشیم. در حال حاضر بیکسبی پس از آمازون الکسا و گوگل اسیستنت، سومین دستیار صوتی بزرگ در پلتفرم اندروید محسوب می‌شود.

7 – نوت 9 بین خرداد و تیر ماه معرفی می‌شود

و آخرین شایعه‌ای که در مورد گلکسی نوت 9 سامسونگ وجود دارد، زمان معرفی آن است. منابع ادعا می‌کنند نوت 9 از نظر زمانی کمی زودتر از نسل پیشین خود معرفی خواهد شد. فعالان صنعت ادعا می‌کنند این رویداد بزرگ می‌تواند بین ماه‌های خرداد و تیر 97 برگزار شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. همه اینها درست نوت 9 سام 2تا نکته هنوز معلوم نیست یکی قبلا اعلام کردن که اولین گوشی دنیا هست که خصوصیت 5g داره یا نه که هنوز معلوم نیست دوم اینکه ایا اثر انگشت میاد داخل lcd یا نه

  2. قلم داشتنش خیلی خوبه