27 اکتبر 1954، روزی که پرواز یوفو یک مسابقه فوتبال را متوقف کرد!

27 اکتبر 1954، روزی که پرواز یوفو یک مسابقه فوتبال را متوقف کرد!

پرواز یوفو بر فراز یک استادیوم ورزشی فلورانس ایتالیا، در اکتبر 1954 یکی از موارد عجیب و مرموز مشاهده شی ناشناس پرنده است که در کنار تعداد دیگری از موارد مشابه گزارش‌شده،‌ تا به امروز کسی دقیقا نمی‌داند که چه چیزی باعث رخ دادن آن شد!

یکی از جنجالی‌ترین موارد تاریخی برخورد با یوفو به اواسط قرن گذشته و مسابقه فوتبالی بین دو تیم اروپایی مربوط می‌شود که جزو مجموعه‌ای از اتفاقات مرموز دیده شدن شی ناشناس پرنده در اروپا است. در بررسی این حادثه با ما همراه باشید.

ماجرای پرواز یوفو در مسابقه فوتبال

بر اساس گزارش‌های موجود، در تاریخ 27 اکتبر سال 1954، زمانی که مسابقه فوتبالی بین دو تیم فیرونتینا (Fiorentina) و پستویس (Pistoiese) در ورزشگاه آرتمیو فرانچی (Artemio Franchi) فلورانس ایتالیا برگزار می‌شد، پرواز یوفو بر فراز استادیوم باعث توقف مسابقه شد.

از آنجایی که حدودا 10 هزار نفر در آن زمان در استادیوم حضور داشتند، این مورد از برخورد با یوفوها به دلیل تعداد زیاد شاهدها در تاریخ یوفولوژی توجه زیادی را به خود جلب کرده است و تا این لحظه هنوز کسی به صورت صد درصدی نمی‌داند که منشا اصلی این پدیده و یا اتفاقات مشابه گزارش شده آن سال‌ها در سراسر اروپا چه بوده است!

27 اکتبر 1954، روزی که پرواز یوفو یک مسابقه فوتبال را متوقف کرد!

همانطور که گفتیم، داور مسابقه مجبور شده بود که به دلیل پرواز یوفو روی ورزشگاه بازی را متوقف کند و علاوه بر گزارش داور در مورد اتفاق، یکی از سرشناس‌ترین بازیکنان ایتالیایی به نام آدریکو ماگینینی (Ardico Magnini) که در جام جهانی 1954 توپ زده بود هم از شاهدان عینی این ماجرا بود.

ماگینینی گفته است که در زمان حادثه یک شی تخم مرغی شکل که بسیار آهسته حرکت می‌کرد، در آسمان ظاهر شد و پس از اینکه تمامی تماشاچیان متوجه آن شدند، ماده درخشان نقره‌ای رنگی از آسمان به زمین ریخت.

این ورزشکار تایید کرد که او و سایر افراد حاضر در استادیوم از واقعه شوکه شده بودند و تا آن زمان هیچ چیزی مشابه این اتفاق برای آن‌ها پیش نیامده بود. البته گزارش‌های دیگری از برخورد با چند یوفو در آن روز خبر می‌دهد.

27 اکتبر 1954، روزی که پرواز یوفو یک مسابقه فوتبال را متوقف کرد!

روزنامه La Nazione در مورد حادثه پرواز یوفو بر فراز ورزشگاه نوشت که پس از عبور بشقاب پرنده مواد درخشان در مناطق اطراف بر زمین ریخت!

البته ماجرا به این جا ختم نشد و تا چند روز پس از واقعه اتفاقات مشابهی رخ داد؛ گفته شده که ماده عجیب و درخشان مورد نظر در بسیاری از مناطق فلورانس به زمین ریخت. این ماده تا کمی پس از برخوردها در محل‌های ریزش باقی ماند و قبل از تبخیر، کسانی که آن را از نزدیک دیدند و لمس کردند، گفتند که پودر درخشان مثل پنبه نرم بوده و پس از تماس به سرعت از بین می‌رفته است.

سال‌ها بعد برخی دانشمندان اعلام کردند که دلیل این اتفاقات می‌تواند به مهاجرت عنکبوت‌ها مرتبط باشد؛ این متخصصان گفتند که یوفو مورد نظر تارعنکبوت‌های بزرگ متصل به هم بوده که در آسمان به شکل گوی درآمده‌اند و با تابش خورشید، درخشیده‌اند. این در حالی است که ماه اکتبر با مهاجرت گونه‌ای از عنکبوت‌های نیمکره شمالی زمین همزمان است.

با این وجود در زمان حادثه عده‌ای این سرعت عمل را داشتند که ماده به‌جامانده از موارد پرواز یوفو را در آزمایشگاه بررسی کنند و در کمال تعجب، کسی تایید نکرد که این ماده به تارعنکبوت‌ها ارتباط دارد. به همین دلیل است که تا به امروز مشخص نشده که ماهیت اصلی اتفاق ورزشگاه آرتمیو فرانچی چه بوده است!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

18 دیدگاه

  1. من کانال ناسا رو دارم که اعلام کرد چون تو فضا فسفر وجود نداره پس احتمال اینکنه موجود زنده دیگه ای بخواد وجود داشته باشه وجود نداره پس ادم فضایی نبوده اولا دوما چه ربطی به عنکبوت داره ؟!!! به نظر من یه چیزی بوده که انسان ها انجام دادن تا الان هم صداشد در نیاوردن
    البته نظر شخصیه منه درضمن اگه میخواست به جز فرشته و جن و انسان و حیوانات چیز دیگه ای میخواست وجود داشته باشه خدا تو قران یه حرفی ازش به میون میزاشت الکی گول اینارو نخورید

    • شوتی
      خیلی عقبی
      هم تو قران هست
      هم امام علی گفته
      هم امام باقر.

      سوما ناسا هم مردمو اینطور گول میزنه ک خودش راحت کارشو کنه.
      اگه قرار بود اونا اکسیژن تنفس کنن که میومدن زمین
      حتما بدنشون گاز های موجود در هوارو مصرف میکنه

  2. من که فکر میکنم اینا خوده انسان ها هستن که تو آینده تونستن ماشین زمان بسازن و بیان به گذشته
    و چون میترسن که اگه بیان و با ما ارتباط برقرار کنن آینده تغییر میکنه فقط میان به ما سر میزنن
    البته این نظر شخصی من هست.

  3. فکر نمیکنم وجودات فرازمینی اینقدر احمق باشن توی روز روشن بیان بالای ورزشگاه

  4. تارعنکبوت‌!
    اون کشتی فضایی گوسفندها بوده که برای جشن بعداز بازی برای کباب شدن آمده بودند.هه هه هه

    فکر نکنم دیگه در این قرن بحث این باشه که یوفو وجود داده یانه موضوع اینه که ایا انها اجازه خواهند داد ما زمینیها زمین را اینطور تخریب کنیم ؟ یا با طوفان نوح دیگری زمین را پاک خواهند کرد.

  5. تار عنکبوتتت
    بابا یه چیزی میگفتن حداقل میگنجید تو مغز
    دانشمندا هم ا و س ک ل شدنااا
    اخع تو 10000 نفر کی باور میکنه تار عنکبوته
    اصلا ناموسا چه ربطی داره!

  6. پففف کسانی که گفتن تار عنکبوت بوده!
    یعنی میلیون ها عنکبوت یه نقطه جمع شدن تارهاشونو با هم مخلوط کردن و به شکل توپ درآوردن شوت کردن بالای استادیوم دیگه تا نشون بدن علاقشونو به فوتبال، که متاسفانه از شانسشون داور بازی رو نیمه رها کرد بخاطرشون، و عنکبوتای بیچاره رو ناراحت کردن!
    همینو نمیدونستم فقط عنکبوت ها هم عشق فوتبالن که فهمیدم بسلامتی…

  7. یعنی چی مگه عنکبوت پرواز میکنه یا شبیه تخم مرغ هستش این چرت و پرتا چیه

    بعد چرا از تماشاچیا گزارش نگرفتن کلی آدم بوده چه حیف اون موقع دوربین فیلمبرداری برای مسابقات فوتبال نبوده

  8. چرا هیچ کس ازش عکس نگرفته