وایمکس ایرانسل

خدمات وایمکس ایرانسل در 31 اردیبهشت 97 به پایان می‌رسد

خدمات وایمکس ایرانسل تنها تا پایان اردیبهشت‌ماه به مشترکان ارائه می‌شود. بر اساس اعلام روابط عمومی ایرانسل، مشترکان باید تا 31 اردیبهشت 1397 مودم‌های وایمکس خود را تعویض کنند، چون در غیر این صورت هیچ سرویسی دریافت نخواهند کرد.

ارائه خدمات وایمکس ایرانسل در پایان اردیبهشت‌ماه 1397 به پایان می‌رسد و مشترکان وایمکس باید مودم‌های خود را با مودم‌های TD-LTE عوض کنند. مشترکانی که هنوز اقدام به تعویض مودم‌های وایمکس خود با مودم‌های TD-LTE نکرده‌اند فرصت دارند تا 31 اردیبهشت 1397 نسبت به تعویض مودم خود اقدام کنند.

نحوه تعویض مودم وایمکس ایرانسل با TD-LTE

پیش از این نیز روابط عمومی ایرانسل اعلام کرده بود مشترکان مودم‌های وایمکس ایرانسل که قبلا از تکنولوژی نسل 2 اینترنت ثابت استفاده می‌کردند می‌توانند مودم خود را با مودم TD-LTE با پشتیبانی از نسل 4 و 4.5 اینترنت ثابت تعویض کنند. مشترکان می‌توانند با مراجعه به نشانی shop.irancell.ir و قسمت «مودم»، بخش «تعویض رایگان مودم وایمکس با TD-LTE» و با وارد کردن شناسه وایمکس و نشانی MAC مودمی که در اختیار دارند، مودم وایمکس خود را با مودم TD-LTE عوض کنند. همچنین ایرانسل این امکان را در اختیار مشترکان خود قرار داده تا از خطوط ایرانسلی خود با شماره 600 و از خطوط غیر ایرانسلی با شماره 09366000000 تماس گرفته و نسبت به تعویض مودم خود اقدام کنند.

مشترکانی که شناسه وایمکس خود را ندارند می‌توانند از سه روش مراجعه به قرارداد خرید، پیام‌های دریافتی مربوط به تمدید بسته اینترنت و یا مراجعه به قبوض دریافتی، شناسه خود را به دست بیاورند. نشانی MAC مودم وایمکس ایرانسل نیز بر روی برچسب پشت مودم کاربر درج شده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت ایرانسل، تعویض و تحویل مودم‌های وایمکس با مودم‌های TD-LTE رایگان بوده و تنها هزینه بسته اینترنت در نظر گرفته شده از مشترکان متقاضی تعویض این مودم‌ها اخذ می‌شود. مبالغ موجود در حساب‌های وایمکسی که فعال بوده‌اند نیز پس از طی مراحل تعویض مودم به حساب مودم جدید TD-LTE وارد خواهد شد.

مودم TD-LTE ایرانسل

ایرانسل در مردادماه 1395 شبکه اینترنت نسل 4 و 4.5 ثابت موسوم به TD-LTE را به عنوان نخستین شبکه ارائه‌دهنده TD-LTE در کشور به بهره‌برداری تجاری رساند و تاکنون 146 شهر تحت پوشش این سرویس قرار دارد. بر همین اساس، از سال گذشته ایرانسل به صورت رایگان مودم‌های مشترکان وایمکس را با مودم‌های TD-LTE تعویض کرده و خدمات وایمکس را در تاریخ 31 اردیبهشت 1397 به پایان می‌رساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اصلا از ایرانسل راضی نیستم

  2. بجهنم تفه به همه شون

  3. خیلی خوب بود
    احتمالا دوباره تمدید کنن