شاسی بلند استون مارتین

شاسی بلند استون مارتین با توان بیش از 700 اسب بخار در راه است

بر اساس جزئیات جدید، شاسی بلند استون مارتین قرار است با بهره‌گیری از دو پیشرانه بنزینی و الکتریکی عرضه شود. این پیشرانه‌ها جمعا توانی برابر با 700 اسب بخار را به تولید می‌رسانند.

با توجه به گزارش ها، سیستم هیبریدی در شاسی بلند استون مارتین می‌تواند قدرتی در حدود 700 اسب بخار را به تولید برساند. یک خودرو که با نام Varekai وارد بازار خواهد شد، نخستین خودرو تمام الکتریکی استون مارتین خواهد بود. اما همراه با برند احیا شده‌ی Lagonda، حالا این شرکت به دنبال آن است تا با کنار زدن مسیر الکتریکی خود، برنامه‌های متفاوتی را به اجرا در بیاورد.

در واقع به جای آن خودرو که کاملا متفاوت از خودرو مفهومی DBX (تصاویر موجود در این مطلب) است، حال آن‌ها قصد دارند خودرویی با گزینه‌های بنزینی و هیبریدی را به تولید برسانند که نسخه‌های هیبریدی آن قادر به ارائه انرژی در حدود 700 اسب بخار هستند. اندی پالمر مدیرعامل استون مارتین در این ارتباط به Car & Driver چنین گفته است:

ما قادر به انجام آن (یک خودرو الکتریکی) هستیم، اما مسیر درست بنزینی و هیبریداسیون است. ما به مسیری نگاه می‌کنیم که ما را قادر می‌سازد تا همراه هیبریداسیون از قوانین CAFE پیروی کنیم.

به نقل از Car & Driver، نسخه هیبریدی شاسی بلند استون مارتین احتمالا از یک پیشرانه 4 لیتری 8 سیلند biturbo شرکت AMG قدرت خواهد گرفت که می‌تواند 500 اسب بخار را تولید کند، در حالی که یک پیشرانه الکتریکی نیز 200 اسب بخار دیگر را نیز به آن اضافه می‌کند.

علاوه بر استون مارتین Lagonda و شاسی بلند استون مارتین ، این شرکت برنامه‌هایی برای تولید نسخه‌ی تمام الکتریکی Rapide با نام جدید “RapidE” را نیز در سر دارد. این خودرو بر اساس مدل AMR سوپر سدان استون مارتین ساخته خواهد شد، اما پیشرانه 6 لیتری V12 آن جای خودش را به یک پیشرانه تمام الکتریکی خواهد داد که توسط بخش مهندسی کاربردی تیم ویلیامز F1 توسعه و پیاده سازی شده است.

زمان عرضه شاسی بلند استون مارتین

در همین حال استون مارتین تایید کرده است که Lagonda جدید به عنوان نخستین شاسی بلند استون مارتین قرار است سال 2021 وارد بازار شود. در حال حاضر این‌ها اندک جزئیاتی هستند که از خودروی جدید معرفی نشده‌ی استون مارتین به بیرون درز پیدا کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. یکی هم قسمت با بکنه خدا

  2. اصلا از قیافش معلومه خیلی خرکیه