لنوو Z5

گوشی بدون حاشیه لنوو Z5 در یک تیزر جدید رخ نشان داد

لنوو زد 5 (Lenovo Z5) جدیدترین گوشی بدون حاشیه‌ای است که انتظار داریم به زودی رونمایی شود. لنوو Z5 به خاطر داشتن یک نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه فوق‌العاده، از نظر ظاهری بالای تمامی گوشی های هوشمند معرفی شده تا امروز قرار خواهد گرفت.

تیزر جدیدی از لنوو Z5 توسط رییس این شرکت منتشر شد. اگرچه این شرکت اکنون بازار چندان جالبی در دنیای موبایل ندارد، اما به لطف زد 5 خواهد توانست توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. بر اساس تیزر تازه منتشر شده از گوشی لنوو زد 5 می‌توان انتظار داشت با یک گوشی بدون حاشیه فوق‌العاده رو به رو خواهیم بود که دارای یک نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه حدود 95 درصد است!

جدیدترین تیزر لنوو Z5

لنوو Z5

حاشیه‌های کنار و پایین گوشی بسیار نازک هستند، به طوری که بعید نیست اولین گوشی اندرویدی بدون چانه را به زودی مشاهده کنیم. لنوو Z5 که قرار است طی یک الی دو ماه آینده رونمایی شود، با توجه به داشتن چنین طراحی خاصی، بدون شک یک گوشی ناچ استایل خواهد بود. این موضوع را پیشتر نیز با توجه به تصاویر منتشر شده از این گوشی دریافت کرده بودیم. متاسفانه درباره مشخصات فنی و سایر قابلیت‌های لنوو Z5 اطلاعاتی در دسترس نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. نسل آیندۀ (2019) نمایشگرها

  2. این دیگه خیلی بیحاشیه س هخخخخخ

  3. این که یه تیکه شیشه س