ساعت هوشمند بلو ایکس لینک

ساعت هوشمند بلو ایکس لینک با قیمت 60 دلار معرفی شد

ساعت هوشمند بلو ایکس لینک (Blu X Link) با قیمت بسیار پایین 60 دلار معرفی شد. خریداران این محصول ارزان‌قیمت، از امکانات بسیار خوبی همچون پشتیبانی از شبکه 2G، استاندارد IP54 و سنسور ضربان قلب برخوردار می‌شوند.

ساعت هوشمند بلو ایکس لینک با پشتیبانی از اندروید و آی او اس، بی سر و صدا توسط کمپانی چینی “Blu” رونمایی شد. در ادامه نگاهی دقیق‌تر به ویژگی‌ها و مشخصات فنی این محصول جدید خواهیم داشت.

شرکت “Blu” که بیشتر با عرضه گوشی های هوشمند ارزان‌قیمت شناخته می‌شود، یک محصول تازه برای کاربران دارد؛ Blu X Link به صفحه نمایش 1.1 اینچی IPS مجهز شده و در طراحی آن از آلیاژ فلز روی استفاده شده است. این گجت پوشیدنی از سیم کارت پشتیبانی می‌کند، اما کاربران تنها روی شبکه 2G قادر به استفاده از آن هستند؛ در این صورت، عملکرد دستگاه به کارهای ساده‌تر همچون ارسال پیام محدود خواهد شد.

ساعت هوشمند بلو ایکس لینک

سازندگان همه امکانات اولیه مثل گام‌شمار، سنسور ضربان قلب، نظارت‌کننده خواب و “running monitor” را برای ساعت هوشمند بلو ایکس لینک در نظر گرفته‌اند. به علاوه، کاربران از طریق یک تصویر فوری و جامع می‌توانند معیارهای فعالیت خود را مشاهده کنند؛ در این مورد حالت‌های مختلفی برای سلامتی و تناسب اندام وجود دارد. لازم به ذکر است که دستگاه از Wear OS به عنوان سیستم نرم افزاری استفاده نمی‌کند.

امکان استفاده از ساعت هوشمند بلو ایکس لینک به عنوان موبایل

در حال حاضر برخی اطلاعات مثل میزان حافظه، نامشخص هستند؛ البته سازندگان 4 مگابایت رم را برای حافظه ذخیره‌سازی لیست کرده‌اند. مطابق با چیزی که از روی تصاویر می‌بینیم، به نظر می‌رسد یک سوراخ برای میکروفون روی این ساعت هوشمند وجود دارد و Blu هم می‌گوید می‌توان از X Link به عنوان «یک گوشی روی مچ» دست استفاده کرد. همانند محصولات مشابه، اعلان‌های مخصوص پیام‌ها و تماس‌های تلفنی از یک دستگاه‌های جفت‌شده روی نمایشگر این ساعت هوشمند ظاهر خواهند شد.

برای استفاده از قابلیت‌های کامل دستگاه، کاربران نیاز به دانلود اپلیکیشن Blu Fitness خواهند داشت. مطابق با ادعای سازندگان، این دستگاه با داشتن یک سیم کارت فعال می‌تواند بدون جفت شدن با سایر گوشی های موبایل، ارسال پیام و انجام تماس تلفنی را امکان‌پذیر کند. ساعت هوشمند بلو X Link با قیمت 60 دلار از طریق آمازون به فروش می‌رسد، اما ارسال آن بین 1 تا 2 ماه طول خواهد کشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ساعت فقط ساموسنگگ

  2. من حتی 60 تومنم نمیدم ساعت دیکه بقیه ش بماند