هواوی آنر 9 آی

گوشی هواوی آنر 9 آی ؛ زمان عرضه، مشخصات فنی و تصاویر

هواوی رسما تایید کرد که گوشی میان رده هواوی آنر 9 آی (Huawei Honor 9i) همراه یک نمایشگر ناچ استایل تا چند روز دیگر معرفی می‌شود. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و زمان عرضه گوشی جدید آنر آشنا شوید.

ساعاتی پیش آنر، برند زیرمجموعه هواوی تایید کرده است که 16 خرداد از یک گوشی به نام آنر پلی پرده برداری خواهد کرد که ارائه کننده تجربه گیمینگ 4D مبتنی بر هوش مصنوعی است. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند از دیگر قابلیت‌های هوش مصنوعی از قبلی امکانات دوربین هوشمند نیز بهره‌مند باشد. اما آنر امروز علاوه بر این محصول، پرده برداری از یک گوشی دیگر به نام هواوی آنر 9 آی را نیز در این رویداد خبری بزرگ تایید کرد.

در پوستر زیر شما می‌توانید تصویری از یک بازیگر چینی را ببینید که گوشی هواوی آنر 9 آی را به دست گرفته است. این گوشی هوشمند در اصل، یک نسخه لایت از گوشی های پرچمدار است. Honor 9i به یک نمایشگر ناچ استایل شبیه به گوشی پرچمدار آنر وی 10 مجهز خواهد بود.

هواوی آنر 9 آی

هواوی سال گذشته گوشی میت 10 لایت را با نام‌های متفاوتی روانه‌ی بازارهای مختلف جهان کرد. به طور مثال این گوشی در هند نام آنر 9 آی را داشت. اما پوستر بالا تایید می‌کند که هواوی آنر 9 آی در تمامی بازارها با نامی یکسان عرضه خواهد شد. Honor LLD-AL20 و LLD-AL30 گوشی هایی هستند که در سایت تنا رویت شده و به نظر دو نسخه‌ی هواوی آنر 9 آی هستند. تصاویر زیر تایید می‌کنند که این گوشی از یک نمایشگر ناچ استایل و دوربین دوگانه پشتی برخوردار است.

مشخصات فنی هواوی آنر 9 آی

هر دو مدل از مشخصات فنی یکسانی برخوردارند و تفاوت تنها در بخش حافظه آن‌ها وجود دارد. مدل LLD-AL20 به یک رم 4 گیگابایت و حافظه 64 گیگابایتی مجهز است، در حالی که مدل بعدی از یک رم 4 گیگابایتی و حافظه های داخلی 32 و 128 گیگابایتی بهره می‌برد. هر دو گوشی از یک رابط کاربری مبتنی بر اندروید 8 اوریو برخوردار بوده و اجازه‌ی افزایش حافظه توسط کارت میکرو اس دی را به کاربر می‌دهند.

هواوی آنر 9 آی

در لیست تنا نمایشگر هواوی آنر 9 آی 5.84 اینچی با وضوح +FHD برابر با 2280 در 1080 پیکسل و نسبت ابعاد 19:9 ذکر شده است. این گوشی از یک پردازنده 8 هسته‌ای با سرعت کلاک 2.36 اینچی قدرت خواهد گرفت که جزئی از تراشه کایرین 960 بوده و یک باتری 2900 میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی گوشی را تامین می‌کند. یک ماژول دوربین دوگانه با سنسورهای 13 + 2 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز بر روی قاب جلویی گوشی جای خوش کرده‌اند.

ابعاد هواوی آنر 9 آی برابر با 149.2 در 71.8 در 7.7 میلی‌متر و وزن آن نیز 152 گرم است. سایت تنا تایید می‌کند که این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی و خاکستری عرضه خواهد شد. قیمت احتمالی گوشی جدید آنر نیز 281 دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. گوشیه قیمتش چقدره؟؟؟

  2. این دختره چه نازه قیافش