نخستین رندرهای رسمی موتو Z3 Play

نخستین رندرهای رسمی موتو Z3 Play پیش از معرفی منتشر شد

اولین رندرهای رسمی گوشی موتو Z3 Play شرکت موتورولا لنوو به انتشار رسید. این گوشی که 16 خرداد معرفی می‌شود، یک گوشی میان رده با پشتیبانی از ماژول های موتو مود و دوربین دوگانه خواهد بود.

موتو Z3 Play‌ نام گوشی میان رده جدید موتورولا لنوو است و به نقل از شایعات قرار است 6 ژوئن (16 خرداد ماه) شاهد رونمایی از آن در برزیل، یکی از بازارهای کلیدی این شرکت باشیم. طی هفته‌های گذشته، اطلاعات مختلفی از گوشی موتو زد 3 پلی به بیرون درز پیدا کرده است و حتی شاهد درز تصاویری از این محصول در دنیای واقعی نیز بودیم.

با این حال Winfuture.de در مطلبی جدید، اقدام به انتشار نخستین رندرهای رسمی موتو Z3 Play کرده است که با قضاوت بر این رندرها، ما می‌توانیم بگوییم موتورولا تغییرات زیادی را بر روی طراحی گوشی میان رده جدید خود اعمال نکرده است. اما وقتی به تصویر قاب پشتی گوشی دقت می‌کنیم، ما یک سیستم دوربین دوگانه را خواهیم یافت که بر اساس شایعات، شامل دو سنسور 12 مگاپیکسلی خواهد بود.

نخستین رندرهای رسمی موتو Z3 Play

مشخصات فنی موتو Z3 Play

یک نمایشگر 6 اینچی آمولد با وضوح +FHD برابر با 1080 در 2160 پیکسل و نسبت ابعاد 18:9 بر روی قاب جلویی این گوشی جای خوش کرده است که برخلاف دیگر محصولات نوظهور، فاقد طراحی ناچ استایل است. در زیر قاب گوشی نیز ما می‌توانیم تراشه اسنپدراگون 636 کوالکام شامل پردازنده 1.8 گیگاهرتزی 8 هسته‌ای همراه 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی را بیابیم.

نخستین رندرهای رسمی موتو Z3 Play

درست همانند بسیاری از گوشی های شرکت موتورولا، موتو زد 3 پلی نیز به طور کامل از ماژول های موتو مود این شرکت پشتیبانی می‌کند. همانطور که در تصاویر چند روز پیش شاهد بودیم، همراه این گوشی یک ماژول موتو مود 5G‌ نیز رونمایی خواهد شد که به نظر می‌رسد قادر به ارائه فناوری ارتباطی نسل جدید به گوشی های موتورولا لنوو است.

گرچه این گوشی در ابتدا در خاک برزیل معرفی خواهد شد، اما با توجه به محبوبیت محصولات سری موتو ما می‌توانیم انتظار عرضه جهانی آن‌ها در آینده‌ای نزدیک را داشته باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. هنوزم طرحش قدیمیه