میزو ام 6 تی

میزو ام 6 تی معرفی شد؛ رقیب اقتصادی ردمی 5 از راه رسید

گوشی موبایل میزو ام 6 تی (Meizu M6T) همراه طراحی زیبا و دوربین دوگانه معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت گوشی اقتصادی جدید میزو با قیمتی کمتر از 150 دلار آشنا شوید.

کمپانی میزو ساعاتی پیش از یک گوشی مقرون به صرفه جدید به نام میزو ام 6 تی پرده برداری کرد که از یک تراشه برند مدیاتک قدرت گرفته و به دوربین دوگانه پشتی مجهز است. این گوشی با قیمتی در حدود 150 دلار جزو ارزان ترین گوشی های هم رده خود به حساب می‌آید و می‌تواند تکمیل کننده‌ی گوشی های محبوبی همچون میزو 6 تی در این سگمنت از بازار باشد. اما برخلاف قیمت 150 دلاری، سخت افزار این گوشی چندان دست و پا بسته نیست. در اینجا قابلیت‌های جذابی وجود دارد تا بتوانیم میزو M6T را برتر از بسیاری از رقبا بدانیم.

میزو ام 6 تی از تراشه MT6750 مدیاتک قدرت می‌گیرد. شخصا من عملکرد آن را مشابه اسنپدراگون 450 کوالکام، چیزی شبیه به گوشی شیائومی ردمی 5 می‌دانم، اما هرچه که هست باید به خاطر داشته باشید که این محصول یک گوشی ارزان قیمت و اقتصادی است. سه مدل مختلف از این گوشی شامل رم 3 + حافظه 32 گیگابایتی، رم 4 + حافظه 32 گیگابایتی و رم 4 + حافظه 64 گیگابایتی به عرضه خواهد رسید. قاب پشتی این گوشی پلی کربنات بوده و ظاهر یک گوشی پریمیوم را به عنوان یک محصول ارزان قیمت به خود گرفته است.

دوربین میزو ام 6 تی با کیفیت‌تر از ردمی 5

یک ماژول دوربین دوگانه به صورت عمودی در وسط قاب پشتی جای گرفته است که یک فلاش LED در بالای آن و یک اسکنر اثر انگشت نیز در زیر آن قرار دارد. من معتقدم این نخستین باری است که کمپانی میزو تصمیم گرفته از یک اسکنر اثر انگشت پشتی استفاده کند. این دوربین دوگانه شامل دو سنسور 13 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی IMX278 است که می‌تواند تصاویری با افکت بوکه تهیه کند. دوربین جلو نیز از یک سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 برخوردار است که از الگوریتم‌های زیبایی ArcSoft بهره می‌برد. به طور کلی میزو ام 6 تی یک گوشی خوب اقتصادی است و من شخصا طراحی قاب پشتی آن را بیشتر از ردمی 5 می‌پسندم و علاوه بر آن، دوربین های بهتری نیز بر روی آن جای گرفته است. شما همچنین می‌توانید آن را در سه نسخه‌ی مختلف مشکی، طلایی و قرمز خریداری کنید.

میزو ام 6 تی

یک نمایشگر بزرگ 5.7 اینچی با وضوح +HD برابر با 1440x720p بر روی قاب جلویی گوشی جای خوش کرده است که ارائهه کننده نسبت ابعاد 18:9 خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های میزو ام 6 تی می‌توان به یک دکمه‌ی Super mBack اشاره کرد. این دکمه در واقع یک کلید فیزیکی واقعی نیست، اما دکمه‌ای است که تمام نیازهای ناوبری شما را فراهم می‌کند. برای نخستین بار این دکمه را در گوشی میزو ام 6 اس دیدیم و حالا آن را در اکثر گوشی های جدید میزو می‌توان یافت. در زیر قاب یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ 5 وات 1.5 آمپر وجود دارد که شاید به طور دقیق شارژ سریع نباشد، اما برای یک گوشی اقتصادی مناسب است. از دیگر قابلیت‌های این گوشی نیز باید به سنسور مادون قرمز، بلوتوق 4.1 و وای فای اشاره کرد.

قیمت میزو ام 6 تی

گوشی اقتصادی جدید میزو با قیمت پایه 125 دلاری، برنده‌ی بلامنازع بازار خواهد بود. اگر شما نسخه‌های بهتر آن را نیز می‌خواهید می‌توانید با پرداخت 155 دلار صاحب 4 گیگ رم + 32 گیگ حافظه داخلی شده و یا با پرداخت 171 دلار نیز مدل دارای 4 گیگ رم + حافظه 64 گیگابایتی را خریداری کنید. توجه داشته باشید که فضای ذخیره سازی هر سه نسخه با استفاده از یک کارت حافظه میکرو اس دی تا 128 گیگابایت افزایش پیدا خواهد کرد.