شیائومی ردمی 5

شیائومی ردمی 5 و شیائومی ردمی 5 پلاس با نمایشگر کم حاشیه رسما معرفی شدند

شیائومی ردمی 5 (Xiaomi Redmi 5) و ردمی 5 پلاس (Xiaomi Redmi 5 Plus) رونمایی شدند. در ادامه نگاهی به مشخصات، قیمت و امکانات گوشی های جدید شیائومی خواهیم داشت.

به دنبال عرضه پرچمداران مختلف با نمایشگرهای تمام‌صفحه، حالا سازندگان با استفاده از این زبان طراحی جدید در محصولات میان رده و اقتصادی خود، کاربرانی که توانایی خرید گوشی های هزار دلاری را ندارند، هدف قرار داده‌اند.

شیائومی نیز در تازه‌ترین اقدام خود، دو گوشی Redmi 5 و Redmi 5 Plus را با سخت افزار قوی و قیمت مناسب معرفی کرده است.

شیائومی ردمی 5

شیائومی ردمی 5

شیائومی ردمی 5 به صفحه نمایش 5.7 اینچی با وضوح 720×1440 و نسبت 18:9 تجهیز شده و تراشه اسنپدراگون 450 با فناوری ساخت 14 نانومتری و پردازنده هشت هسته‌ای 1.8 گیگاهرتزی، به عنوان مغز پردازشگر در خدمت کاربران خواهد بود.

اگرچه در این گوشی از اندروید 7.1.2 نوقا استفاده شده است، اما رابط کاربری MIUI 9 ویژگی‌های مختلفی از جمله قابلیت تصویر در تصویر و دستیار هوشمند را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این گوشی نیز می‌توان به دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی، باتری بزرگ 3300 میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا حداکثر ظرفیت 128 گیگابایت و سنسور اثر انگشت پشتی اشاره کرد.

نسخه 16 گیگابایتی این گوشی با 2 گیگابایت رم، با قیمت 120 دلار و نسخه 32 گیگابایتی آن با 3 گیگابایت رم، با قیمت 135 دلار در چهار رنگ مختلف به فروش خواهد رسید.

شیائومی ردمی 5 پلاس

ردمی 5 پلاس دیگر گوشی جدید شیائومی است که با ظاهری یکسان با نسخه اصلی اما سخت افزاری قدرتمندتر، روانه بازار خواهد شد. سازندگان در این تلفن هوشمند از نمایشگر 5.99 اینچی FullView با وضوح 1080×2160 بهره برده‌اند. به علاوه، تراشه قوی‌تر اسنپدراگون 625 مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده داشته و باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی، نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند.

سایر ویژگی‌های ردمی 5 پلاس همچون دوربین و سنسور اثر انگشت، با نسخه اصلی یکسان است.

شیائومی ردمی 5 پلاس در دو نسخه با ترکیب 3 گیگابایت رم / 32 گیگابایت حافظه داخلی و همین‌طور 4 گیگابایت رم / 64 گیگابایت حافظه داخلی، به ترتیب با قیمت‌های 150 و 195 دلار در چهار رنگ آبی، مشکی، صورتی و طلایی، از تاریخ 11 دسامبر (20 آذر) روانه بازار خواهد شد.

در ادامه می‌توانید نمونه تصاویر ثبت‌شده با دوربین این گوشی های هوشمند را تماشا کنید.

نمونه تصاویر دوربین شیائومی ردمی 5

عکس های شیائومی ردمی 5 و ردمی 5 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*