شیائومی می وی آر استندالون

هدست واقعیت مجازی شیائومی می وی آر استندالون معرفی شد

هدست واقعیت مجازی شیائومی می وی آر استندالون (Mi VR Standalone) معرفی شد. این هدست به صورت مستقل کار کرده و نیازی به ایستگاه پایه موبایل و یا سیستم کامپیوتری ندارد. در ادامه بیشتر با ویژگی‌ ها، قابلیت ها و قیمت هدست شیائومی می وی آر Standalone آشنا خواهیم شد.

وقتی هدست واقعیت مجازی اوکولوس گو (Oculus Go) معرفی شد، این شرکت اعلام کرد محصول نام برده نوسط شیائومی ساخته شده و در بازارهای کشور چین با نام می وی آر استندالون شناخته خواهد شد. بعد از آغاز عرضه جهانی هدست اوکولوس گو اکنون نوبت به بازارهای چین رسیده است، به همین دلیل شیائومی هدست Mi VR Standalone را رسما معرفی کرد. برخلاف اوکولوس گو بر روی شیائومی می وی آر استندالون لوگوی این شرکت چینی دیده شده و محتواهایش توسط همین شرکت توسعه پیدا خواهند کرد.

مشخصات شیائومی می وی آر استندالون

رزولوشن نمایشگر این هدست واقعیت مجازی 2K (رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل) بوده و از نوع Fast-Switch LCD است. نرخ تازه‌سازی محتوای آن بین 60 تا 72 هرتز در نظر گرفته شده است. از آنجایی که این یک هدست مستقل بوده و قرار نیست همانند هدست‌ گیر وی آر سامسونگ و دیگر هدست‌های موبایل، اعمال پردازشی را بر دوش گوشی هوشمند قرار گرفته درون آن بیندازد، به تراشه کوالکام اسنپدراگون 821 و 3 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. بسته به ظرفیت داخلی، دو نسخه 32 گیگابایتی و 64 گیگابایتی از شیائومی می وی آر استندالون وجود دارد.

شیائومی می وی آر استندالون

در هدست واقعیت مجازی شیائومی می وی آر استندالون خبری از ردیابی بیرونی نیست، به همین دلیل تنها تا 3 درجه آزادی عمل را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. برای در دست گرفتن ناوبری در هدست، یک کنترلر در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.

یکی دیگر از ویژگی‌های محصول داشتن اسپیکرهای داخلی در دو طرف آن است، به طوری که تجربه پخش صدا به صورت 360 درجه‌ای را فراهم می‌کند. بر اساس بازخورد کاربران از ویژگی مشابه درون اوکولوس گو، این تجربه فوق‌العاده لذت‌بخش خواهد بود.

با این حال کاربر می‌تواند از طریق درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری تعبیه شده بر روی آن، هدفون مورد علاقه‌اش را به گجت وصل کرده و از این طریق صوت‌ها را بشنود. می‌توان به منظور اتصال دستگاه‌های مختلف از وای فای نیز استفاده کرد. شارژ کردن باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی شیائومی می وی آر استندالون از طریق یک کابل یو اس بی 2.0 امکان‌پذیر است.

شیائومی می وی آر استندالون

محتواهای شیائومی می وی آر استندالون از طریق پلتفرم واقعیت مجازی این شرکت فراهم خواهند شد که در حال حاضر دارای تعداد زیادی بازی، فیلم و اپلیکیشن است. می‌توان برنامه‌ها و فیلم‌ها را از طریق اپلیکیشن Mi VR دریافت و مدیریت کرد.

قیمت هدست شیائومی Mi VR Standalone

قیمت نسخه 32 گیگابایتی و 64 گیگابایتی شیائومی می وی آر استندالون به ترتیب برابر 234 دلار و 280 دلار است. این قیمت در مقایسه با اوکولوس گو بیشتر محسوب می‌شود، چرا که قیمت آن برای دو نسخه یاد شده به ترتیب 199 دلار و 249 دلار تعیین شد. هنوز درباره زمان عرضه شیائومی می وی آر استندالون خبری در دسترس نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. میخان واقعیتو اینجور ی ازمون قایم کتنن