تماشا کنید : گوگل 8 ویدیوی تبلیغاتی جدید برای سیستم عامل اندروید منتشر کرد

همانطور که اطلاع دارید ، گوگل شب گذشته از نسخه جدید سیستم عامل محبوب خود اندروید 5 با نام آبنبات چوبی و همچنین فبلت نکسوس 6 و تبلت نکسوس 9 پرده برداشت.به همین مناسبت این کمپانی کمپین تبلیغاتی جدیدی با شعار Be together. Not the same (با هم باشید، اما شبیه هم نباشید.) به راه انداخته و با انتشار چند ویدیوی کوتاه و دیدنی سیاست های خود را نمایان کرده است.در ادامه شما را به دیدن این ویدیو ها دعوت میکنیم.با گجت نیوز همراه باشید.

همه این ویدیو ها پیام آور شعار ساده ای از سوی گوگل هستند: سیستم عامل اندروید با هم بودن و خوش گذراندن در کنار هم را به ارمغان می آورد.

این گونه به نظر می رسد که شرکت گوگل در تلاش است تا این پیام خود را به گوش همه مردم جهان برساند و بگوید که تا چه حد در پیروی از این رویکرد مصمم و جدی است. این کار، منطقیست، از این گذشته اندروید، محبوب ترین سیستم عامل موبایل است که به گوشی های هوشمند مختلف از هر برندی و با هر مدلی سرویس می دهد، اما اینگونه به نظر می رسد که تیزرهای تبلیغاتی ارائه شده توسط این شرکت به طور غیر مستقیم به شرکت اپل که سیستم عمل خود را منحصرا برای محصولات خود ارائه می دهد نیز طعنه می زند.

هدف گوگل هر چه که بوده است، این تیزهای تبلیغاتی، نزدیکی و صمیمت این کمپانی را با طرفداران و همچنین بسیاری از شرکای تولید کننده تجهیزات خود نشان داده داده است.

دانلود ویدیو

دانلود ویدیو


دانلود ویدیو
دانلود ویدیو
دانلود ویدیو
دانلود ویدیو
دانلود ویدیو
دانلود ویدیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ویدئو های مناسب و زیبایی بود