بهترین برنامه های iOS در سال 2018

بهترین برنامه های iOS در سال 2018 به انتخاب اپل

بهترین برنامه های iOS در سال 2018 در کنفرانس WWDC اپل انتخاب شد. در ادامه با منتخب بهترین اپلیکیشن های آیفون و آی پد در سال 2018 آشنا خواهید شد.

هرسال در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل موسوم به WWDC به بهترین برنامه های iOS هدیه‌ای با عنوان «جایزه طراحی اپل» تعلق می‌گیرد. برنامه ها و بازی های منتخب iOS بر اساس معیارهای گوناگونی از قبیل طراحی، نوآوری، قابلیت اجرا روی تمامی آی دیوایس‌ها، استفاده از زبان طراحی اختصاصی اپل و تکنولوژی مورد استفاده در پلتفرم iOS سنجیده می‌شوند و در نهایت، برترین‌ها معرفی می‌شوند. در کنفرانس امسال کوپرتینویی‌ها محدوده جغرافیایی را در نظر نگرفتند و نامزدهایی از سراسر دنیا معرفی کردند که در نوع خود اتفاق تازه‌ای است.

Ron Okamoto، معاون اجرایی روابط بین‌المللی توسعه‌دهندگان در کنفرانس WWDC 2018 درباره اذعان کرد:

پشت پرده بهترین برنامه های iOS در سال 2018 ایده‌هایی الهام‌بخش و نوآورانه‌ای قرار گرفته است.

در ادامه به معرفی بهترین برنامه های iOS در سال 2018 می‌پردازیم.

بهترین برنامه های iOS در سال 2018

Florence

دانلود بازی از اپ استور

بهترین برنامه های iOS در سال 2018

فلورنس بازی جدید Ken Wong است که پیش‌تر با طراحی بازی Monument Valleyموفق به کسب جایزه بهترین بازی آی او اس سال گذشته شده بود. داستان بازی درباره دختری 25 ساله به نام Yeoh است که معنای حقیقی عشق را در می‌یابد. موسیقی استثنایی و زیبایی هنگام اجرای بازی نواخته می‌شود و نقاشی‌های هنرمندانه‌ای که به کاربر القا می‌کنند با قلمو و بدون ابزار دیجیتال کشیده شده‌اند، مرز میان کمیک بوک و بازی را در فلورنس کمرنگ کرده‌اند. این بازی چه روی نمایشگر کوچک باشد و چه بزرگ، تاثیرگذاری خاصی روی مخاطب خواهد داشت.

Agenda

دانلود برنامه از اپ استور

بهترین برنامه های iOS در سال 2018

Agenda برنامه یادداشت بر روی پلتفرم‌های مک و iOS است و معجونی از نوت برداری، تقویم و لیست کارها را در خود دارد. بدین ترتیب تصویر واضحی از گذشته، حال و آینده را برای کاربر به ارمغان می‌آورد و کار با آن به لطف طراحی مینیمالیستی‌اش، فونت‌های زیبا، جست‌وجوی قدرتمند و جابه‌جایی میان یادداشت‌ها، به هیچ عنوان خسته‌کننده نخواهد بود. همچنین امکان پشتیبان‌گیری از اطلاعات این برنامه با آی کلود نیز وجود دارد.

iTranslate Converse

دانلود برنامه از اپ استور

بهترین برنامه های iOS در سال 2018

این برنامه یکی از بهترین برنامه های ترجمه دو طرفه است که در کوتاه‌ترین زمان، کلمات و جملات را به 38 زبان مختلف ترجمه می‌کند. کار با iTranslator Converse بسیار ساده بوده و تنها با گرفتن گوشی در دست و صحبت کردن به سمت آن، عملیات ترجمه به زبان دیگر آغاز می‌شود. با شروع تلفظ جملات، برنامه به صورت اتوماتیک زبان مورد استفاده را تشخیص داده و به زبان مورد نظر کاربر ترجمه می‌کند. همچنین امکان کار با آن به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت نیز فراهم شده است.

Calzy 3

دانلود برنامه از اپ استور

بهترین برنامه های iOS در سال 2018

یکی از بهترین ماشین حساب‌هایی که قابلیت شخصی‌سازی فراوانی دارد کلزی است. این ماشین حساب از مالتی تسکینگ، فیس آی دی و تاچ آی دی برای مشاهده تاریخچه محاسبات و اطلاعات نشان شده، درگ کردن اطلاعات از کلزی به سایر برنامه‌ها، سازگاری با آی مسیج، امکان جست‌وجوی نتایج از طریق Spotlight Search و همگام‌سازی با آی کلود پشتیبانی می‌کند تا تمامی مسائل ریاضی روزانه خود را با راحتی و سرعت هرچه بیشتر انجام دهید.

Frost

دانلود بازی از اپ استور

بهترین برنامه های iOS در سال 2018

Frost در دسته بازی‌های پازلی قرار می‌گیرد و بازیکن باید راه‌هایی برای هدایت انبوه ذرات روی صفحه ایجاد کند. این بازی یادآور بازی پازلی موبایلی قدیمی به نام Osmos است با این تفاوت که این بازی در مقیاسی میکروسکوپی اجرا می‌شود و در مقایسه با Geometry Wars، این بازی صدها (اگر نگوییم هزاران!) ذره بیشتری به سوی شما پرتاب می‌کند اما برخلاف آن، این بازی بسیار آرامش‌بخش و جذاب است.

Oddmar

دانلود بازی از اپ استور

بهترین برنامه های iOS در سال 2018

Oddmar با طراحی زیبا و جذابش که تا حدودی ما را به یاد بازی Rayman Legends می‌اندازد از جمله بازی‌های عالی و کمیاب اپ استور است. ترکیب بی‌نظیر تصاویر همراه با موسیقی پس زمینه بازی و تم زیبای وایکینگ‌ها هر کاربری را وسوسه می‌کند تا حداقل یک بار Oddmar را نصب و اجرا کند. گیم‌پلی این بازی برای صفحات لمسی بهینه شده است.

Alto’s Odyssey

دانلود بازی از اپ استور

بهترین برنامه های iOS در سال 2018

کاربر در این بازی به شن‌سواری بی پایانی می‌پردازد که با گیم‌پلی خوب و ویبره‌های هوشمندانه 3D Touch و موتورهای هپتیک همراه است. طراحی صحنه‌ها هنرمندانه انجام گرفته و موسیقی آرامش‌بخش زیبایی حین بازی نواخته می‌شود.

Triton Sponge

دانلود برنامه از اپ استور

بهترین برنامه های iOS در سال 2018

این برنامه نوآورانه که برای آیپد طراحی و منتشر شده می‌تواند با استفاده از اسفنج‌های پزشکی متصل به بیمار و استفاده از کنیسترهای مکشی میزان خونریزی بیمار را اندازه‌گیری کند. برای این کار از تکنولوژی‌های مختلف iOS نظیر Core Image، Camera Depth Map و Core ML استفاده شده و عملکرد آن رفته رفته بر اثر یادگیری ماشینی بهبود پیدا می‌کند. کاربرد Triton Sponge چندان عمومی نیست و تنها در اتاق عمل از آن استفاده می‌شود تا سطح نگهداری از بیماران ارتقا یابد.

Bandimal

دانلود برنامه از اپ استور

بهترین برنامه های iOS در سال 2018

باندیمال برای کودکانی طراحی شده که علاقه زیادی به ساختن آهنگ دارند. در این برنامه سازها و صداهای مختلف با حیوانات جایگزین شده‌اند و در برنامه هیچ‌گونه نمره‌دهی، امتیازگیری، کورد، نوت موسیقی و قانون وجود ندارد و فقط روی خلاقیت کودکان تمرکز شده تا بتوانند آزادانه و به دور از هر گونه محدودیت، آنچه در فکر می‌پرورانند را واقعی کنند.

Playdead’s INSIDE

دانلود بازی از اپ استور

بهترین برنامه های iOS در سال 2018

این بازی توسط شرکت دانمارکی Indie توسعه یافته که تنها تولید دو بازی را در رزومه کاری‌اش دارد. در سال 2010، این استودیوی بازی‌سازی Limbo و INSIDE را منتشر کرد. اینک Indie برای بار سوم دست به انتشار محصول جدیدش زده و ثابت کرده هر توسعه‌دهنده‌ای حتی بدون سابقه کاری زیاد می‌تواند عملکردی یکتا و آثاری بی‌نظیر داشته باشد. موسیقی حین بازی به حدی تاثیرگذار نواخته شده که گویا درون جمجمه را سیراب می‌کند و ذهن را به آنچه تمایل دارد سوق می‌دهد.

شما کاربران گجت نیوز چه تعدادی از بهترین برنامه های iOS در سال 2018 را پیش‌تر استفاده کرده بودید؟ تجربیات خود را به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه