نگاهی به عجیب ترین کیس های کامپیوتر در نمایشگاه کامپیوتکس 2018

کامپیوتکس 2018 همانند سال‌های گذشته، محل به نمایش گذاشته شدن آخرین دستاوردها در دنیای کامپیوتر است. شاید محفظه‌ای که سخت افزارهای کامپیوتر در آن قرار می‌گیرند به ظاهر هیچ اهمیتی نداشته باشد، اما با دیدن عجیب ترین کیس های کامپیوتر در نمایشگاه امسال نظرتان تغییر می‌کند.

طراحی کیس های کامپیوتر سال به سال عجیب‌تر می‌شود. برای بیشتر کاربران، محفظه‌ای که قرار است سخت افزارهای سیستم درون آن قرار بگیرند هیچ اهمیتی نداشته و تنها به عملکرد سیستم توجه می‌کنند، اما ظاهر برخی کیس ها به حدی خلاقانه و جذاب است که نظر هر کاربری را تغییر می‌دهند. در نمایشگاه کامپیوتکس 2018 نیز تعداد زیادی از عجیب ترین کیس های کامپیوتر را مشاهده کردیم.

اغلب گیمرها به دنبال چنین کیس های کامپیوتری می‌گردند. آن‌ها برخلاف کاربران عادی، علاقه زیادی به تماشای محتویات درون کیس داشته و ترجیح می‌دهند کیس های شفاف را خریداری کنند. اطمینان می‌دهیم در بین عجیب ترین کیس های کامپیوتر معرفی شده در کامپیوتکس 2018، برای مشکل پسندترین گیمرها نیز موارد جذابی یافت خواهد شد.

تصاویر عجیب ترین کیس های کامپیوتر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. خیلی عالی بود جای پست های بیشتر اینجوری تو سایت خالیه

  2. فک میکنم تا صد سال دیگه از همه چی پشتیبانی کنن

  3. شبیه کامپیوتر فضایی که توی فیلما نشون میده

  4. اوفف اینا دیگه چینن

  5. در همشون نماد های شیطان پرستی به کار رفته بود

  6. بعضی از عکسا گنگ بودن.
    بعضی از کیسا خیلی خلاقانه بودن.
    مرسی گجت

  7. به نظرم زیادی شلوغش کردن به خصوص اون آخری که شبیه دیوار این تعمیراتیاس این رقص نورا هم شبا چشمو زیاد اذیت میکنن آخه چه کاریه یه کیس شیک و ساده بخرین اگه پول اضافی داشتین صرف ارتقای کیستون کنین نه ظاهرش