اشتراک گذاری مجدد استوری

امکان اشتراک گذاری مجدد استوری دوستان در اینستاگرام فراهم شد

اشتراک گذاری مجدد استوری ویژگی چندان جدیدی در اینستاگرام نیست، اما به تازگی قابلیت جدیدی به آن افزوده است. به لطف قابلیت جدید، کاربر می‌تواند در صورت خطاب شدن درون یک استوری، آن را بدون نیاز به گرفتن اسکرین شات به صورت مستقیم در استوری خود ارسال کند.

ماه گذشته اینستاگرام قابلیت اشتراک گذاری مجدد را درون شبکه اجتماعی خود فراهم کرد، قابلیتی که بسیاری آن را با ویژگی ری‌توییت کردن در توییتر مقایسه می‌کنند. این شرکت به تازگی اعلام کرده قابلیت‌های جدیدی به ویژگی اشتراک گذاری مجدد استوری پلتفرم آن افزوده خواهد شد.

اشتراک گذاری مجدد استوری

در جدیدترین به‌روزرسانی اپلیکیشن موبایل این شبکه اجتماعی، کاربران به راحتی قادر به اشتراک گذاری مجدد استوری هایی خواهند بود که درونشان، دیگران آن‌ها را خطاب (منشن) کرده‌اند. در حال حاضر، اگر کاربری، یوزر دیگری را درون یک استوری منشن کند، آن استوری به شکل یک دایرکت  ارسال شده و این موضوع به او اطلاع داده خواهد شد.

اگر اکاربر بخواهد استوری که درونش، نام وی خطاب شده است را مجددا ارسال کند، می‌بایست از آن یک اسکرین شات تهیه کرده و بعد از بریدن اطراف عکس، تصویر را مجددا به عنوان یک استوری جدید بارگذاری کند. اما با قابلیت اشتراک گذاری مجدد استوری این کار به صورت مستقیم امکان‌پذیر خواهد بود.

بعد از دریافت آپدیت جدید اینستاگرام، علاوه بر اطلاع‌رسانی به کاربر درباره خطاب شدن وی درون یک استوری، دکمه‌ای تحت عنوان “Add This to Your Story” (اضافه کردن این به اسنوری شما) نمایش داده خواهد شد که اشتراک گذاری مجدد استوری به لطف آن میسر می‌شود. می‌توان پیش از ارسال، از تمامی ابزارهای موجود در بخش استوری استفاده کرد و بر روی تصویر ویرایش‌هایی انجام داد.

حین اشتراک گذاری مجدد استوری به این وسیله نام کاربری یوزری که برای نخستین مرتبه استوری را منتشر کرده است نیز نمایش داده خواهد شد، به طوری که کاربران با لمس این نام خواهند توانست پروفایل کاربر خاطی را چک کنند. البته اینستاگرام اعلام کرده این ویژگی تنها برای صفحه‌های عمومی در دسترس است. قابلیت جدید بعد از دریافت نسخه 48 اینستاگرام در دسترس خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چقدر دنگو فنگ داره اینستا

  2. اینستا خیلی داره رودار میشه باید فیلترش کنیم