آپدیت جدید جیمیل

آپدیت جدید جیمیل شخصی‌سازی ژست‌ها را امکان‌پذیر می‌کند

آپدیت جدید جیمیل به کاربران اجازه می‌دهد ژست‌های حرکتی را مطابق با سلیقه خود شخصی‌سازی کرده و با لمس ایمیل‌ها و کشیدن انگشت خود به طرفین، کارهای متنوعی انجام دهند.

معمولا در اپلیکیشن های مدیریت ایمیل، مجموعه‌ای از ژست‌های حرکتی برای تعامل بیشتر کاربران وجود دارد که به واسطه آنها می‌توان کارها را در زمان کوتاه‌تری انجام داد. به عنوان نمونه، با لمس و کشیدن انگشت روی هرکدام از ایمیل‌ها به طرف راست یا چپ می‌توان ایمیل مورد نظر را پاک کرد. اما حالا آپدیت جدید جیمیل شخصی‌سازی این عملکرد را امکان‌پذیر می‌کند. البته این به معنی اضافه کردن فرمان‌های جدید نیست و کاربران باید از میان گزینه‌های مختلفی مثل آرشیو، حذف، نشانه‌گذاری به عنوان خوانده شده/خوانده نشده، انتقال به فولدر مورد نظر، “Snooze” و “None” یکی را انتخاب کنند.

آپدیت جدید جیمیل در دسترس کاربران اندرویدی است

این قابلیت پیش‌تر در کالبدشکافی یکی از بیلدهای قدیمی‌تر Gmail پیدا شده بود که این موضوع نشان می‌دهد از گذشته، گوگل مشغول کار روی آن بوده است.

کاربران برای استفاده از ویژگی شخصی‌سازی ژست‌ها باید نسخه 8.5.20 اپلیکیشن اندرویدی جیمیل را نصب کنند. فعلا زمان اضافه شدن این قابلیت به نسخه iOS مشخص نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. هر روز بدتر میشه