ساعت هوشمند بعدی اپل

عملکرد دکمه فیزیکی ساعت هوشمند بعدی اپل به کلی تغییر خواهد کرد

ساعت هوشمند بعدی اپل که احتمالا با نام Apple Watch Series 4 به دست کاربران خواهد رسید، فاقد کلید فیزیکی متحرک بوده و احتمالا سیستمی مشابه دکمه هوم گوشی های آیفون جایگزین آن خواهد شد.

بنا بر جدیدترین شایعات، ظاهرا دکمه فیزیکی ساعت هوشمند بعدی اپل دیگر همانند گذشته به سمت عقب و جلو حرکت نکرده و در عوض، به یک سطح لمسی و یک موتور Taptic کوچک برای ارائه بازخورد وابسته می‌شود

حفظ تاج دیجیتال در ساعت هوشمند بعدی اپل

مطابق با این گزارش، هم‌چنان چرخاندن تاج دیجیتال یا digital crown برای مشاهده محتوا امکان‌پذیر خواهد بود. این اطلاعات به خوبی با اخبار قبلی مربوط به تغییر طراحی نسل جدید ساعت های هوشمند اپل و جایی که تجربه نرم افزاری جایگزین سخت افزار می‌شود، هم‌خوانی دارند.

استفاده از حالت استوارتر، مزایای خاص خود را داشته و حتی امکان ارائه قابلیت‌های جدید را فراهم می‌کند. همان‌طور که با استفاده از ترک پدها در مک بوک و دکمه‌های هوم در آیفون ثابت شده، اجزای متحرک کمتر معمولا به معنی مهندسی کم‌زحمت‌تر، ادغام بهتر، نیاز به فضای کمتر و آسان‌تر کردن مقاوم کردن دستگاه در برابر نفوذ آب است. منبع منتشرکننده این خبر حتی می‌گوید تغییر عمکلرد این دکمه می‌تواند به افزایش جزئی ظرفیت باتری هم کمک کند.

ساعت هوشمند بعدی اپل

یکی دیگر از حدس و گمان‌های جالب در مورد این ساعت هوشمند به به‌کارگیری انواع جدیدی از سیستم‌های اندازه‌گیری مربوط می‌شود که از جمله آنها می‌توان به استفاده از دو ناظر ضربان قلب بر مبنای دو نقطه از تماس پوستی اشاره کرد.

این گزارش همچنین می‌گوید تغییر عملکرد کلید فیزیکی می‌تواند نخستین گام در جهت طراحی اپل واچ کاملا بدون دکمه باشد. ظاهرا به جای کنترل‌های فیزیکی، این گجت پوشیدنی به برخی از مناطق حساس به فشار روی بدنه به منظور ورودی‌های مختلف وابسته خواهد بود. هم‌اکنون این فناوری در اختیار سازندگان است، ولی اینجا ما چندان در مورد رویکرد اپل و نحوه استفاده از آن مطمئن نیستیم.

ساعت هوشمند بعدی اپل

به هر صورت، دکمه جدید و ثابت اپل، پاییز امسال همراه با نسل جدید ساعت هوشمند این شرکت معرفی خواهد شد و اگر اپل در به‌کارگیری آن موفق نشود، احتمالا در مدل 2019 با آن ملاقات خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*