آیفون ایکس

آپدیت آی او اس 11.4 عمر باتری آیفون‌ها را کاهش می‌دهد

آپدیت آی او اس 11.4 که انتظار می‌رود پیش از انتشار عمومی جدیدترین سیستم عامل پلتفرم موبایل اپل، مهمترین به روزرسانی منتشر شده برای سیستم عامل iOS 11 باشد، برای باتری گوشی های آیفون دردسرساز شده است. کاربران از افزایش مصرف باتری بعد از دریافت آپدیت آی او اس 11.4 خبر می‌دهند.

اپل آپدیت آی او اس 11.4 را ماه گذشته منتشر کرد تا کاربران پیش از انتشار عمومی آی او اس 12 قابلیت‌های جدیدی را درون سیستم عامل کنونی گوشی ها و آیفون‌ های خود تجربه کنند. اگرچه آپدیت آی او اس 11.4 قابلیت‌های زیادی را به آیفون ها و آیپدها اضافه کرده و سبب ایجاد تغییرات اساسی درونشان شده است، اما بروز یک ایراد، کاربران را با مشکل مواجه کرده است.

تعداد بسیار زیادی از کاربرانی که تاکنون آپدیت آی او اس 11.4 را دریافت کرده‌اند، از افزایش میزان مصرف انرژی گله‌مند هستند. به گفته یکی از کاربران محصولات اپل، گوشی آیفون 6 وی تا پیش از دریافت جدیدترین آپدیت مشکلی نداشته است، اما بعد از دریافت به‌روزرسانی iOS 11.4، حتی در صورت عدم استفاده از گوشی نیز شارژ باتری با سرعتی بالا تخلیه می‌شود.

آپدیت آی او اس 11.4

مشکلات آپدیت آی او اس 11.4

این کاربر ادعا می‌کند پیشتر با یک مرتبه شارژ صفر تا صد باتری، برای یک روز کامل از دستگاه استفاده می‌کرد، اما اکنون گوشی کمتر از نصف روز شارژ نگه می‌دارد. وی به عنوان نمونه‌ای از تعداد زیادی از کاربرانی که به این مشکل برخورد کرده‌اند، تاکید کرد به جز دریافت آپدیت آی او اس 11.4 هیچ عمل دیگری انجام نداده است. نیاز به خاموش کردن گوشی به منظور جلوگیری از خاموش شدن خودکار آن بعد از اتمام شارژ باتری به صورت غیر عادی، این کاربر را عصبانی کرده است!

کاربر دیگری در شبکه‌های اجتماعی از مشکل افزایش مصرف باتری آیفون 6 اس پلاس وی بعد از دریافت جدیدترین آپدیت خبر داد. او ادعا کرد باتری گوشی کاملا سالم بوده و در ادامه نصب جدیدترین به‌روزرسانی، چندین مرتبه مشاهده کرده شارژ باتری بدون استفاده از دستگاه، به طور ناگهانی و طی چند دقیقه، بیشتر از 30 درصد کاهش پیدا کرده است.

به نظر می‌رسد این مشکل مربوط به یک مدل خاص نیست. برای برخی کاربران خاموش کردن اتصال وای فای به طور کامل و برای برخی دیگر اتصال به یک شبکه وای فای 2.4 گیگاهرتزی به جای 5 گیگاهرتزی، مشکل را رفع کرده است.

از آنجایی که تعداد زیادی از کاربران برای رفع مشکل باتری هیچ راهکاری پیدا نکرده‌اند، در نهایت به آی او اس ورژن 11.3 دان‌گرید کردند. متاسفانه اپل هنوز به صورت رسمی بیانیه‌ای پیرامون این موضوع منتشر نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اینم عاقبت مایه داره های احمق

  2. کلا ایفون میخاد باتری هاشو شکار کنه که سود بیشتر ی ببره

  3. خخخ اینم یه گند دیگه

  4. شده قضیه اون مثلی که میگ میخان ابروشو درست کنن میزنن چشمشم کور میکنن.خب اپدیتی ک گوشیو خراب کنه باتریشو خالی کنه ب چ دردی میخوره