تراشه اسنپدراگون 680

تراشه اسنپدراگون 680 با پردازنده 6 هسته‌ای در گیک بنچ ظاهر شد

تراشه اسنپدراگون 680 با پردازنده 6 هسته‌ای در پایگاه داده وب سایت گیک بنچ رویت شد. این چیپست موبایل را می‌توان مغز متفکر بهترین گوشی های هوشمند میان‌رده در سال 2018 دانست. در ادامه بیشتر با مشخصات تراشه اسنپدراگون 680 طبق اطلاعات لو رفته آشنا می‌شویم.

کوالکام چندی پیش سری 700 تراشه‌های موبایل جدیدش را معرفی کرد که مغز متفکر برترین دستگاه‌های میان‌رده طی چند سال آینده خواهند بود. در حالی که چیپست اسنپدراگون 710 به عنوان اولین محصول این سری مدتی پیش معرفی شد و انتظار می‌رود از این پس میان‌رده‌های جدیدی را مجهز به آن مشاهده کنیم، به تازگی اخباری پیرامون تراشه اسنپدراگون 680 شنیده شده است.

امتیاز فوق‌العاده تراشه اسنپدراگون 680

اگرچه درباره تراشه اسنپدراگون 680 اطلاعات زیادی فاش نشده است، اما حداقل می‌دانیم در مقایسه با بهترین محصول این سری یعنی اسنپدراگون 660 و بسیاری دیگر از تراشه‌های میان‌رده، قدرت به مراتب بیشتری دارد.

از طرفی دیگر مشخص نیست در اولین تست صورت گرفته بر روی این تراشه، چه گوشی موبایلی مورد استفاده قرار گرفته است، اما در هر صورت دستگاه مجهز به اسنپدراگون 680 دارای 6 گیگابایت رم بوده و توانسته در بخش پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای 1940 و 5153 را کسب کند. پس می‌توان نتیجه گرفت در حال حاضر یک گوشی هوشمند نیز در حال توسعه با استفاده از این تراشه است.

این چیپست متشکل از یک پردازنده 6 هسته‌ای بوده و هر هسته آن می‌تواند به حداکثر سرعت 2.15 گیگاهرتز دست پیدا کند. هنوز زمان معرفی رسمی تراشه اسنپدراگون 680 و نام گوشی های هوشمند قدرت گرفته از آن مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*