اولفون پاور 5 با فناوری شارژ معکوس

اولفون پاور 5 با فناوری شارژ معکوس می‌تواند 11 گوشی را شارژ کند

گوشی اولفون پاور 5 (Ulefone Power 5) به یک باتری عظیم‌الجثه 13.000 میلی‌آمپر ساعتی و فناوری شارژ معکوس تجهیز شده است. شما به لطف این فناوری و ظرفیت زیاد باتری آن، می‌توانید 11 گوشی را به صورت همزمان شارژ کنید!

گوشی هایی با ظرفیت باتری زیاد می‌توانند بسیار جذاب باشند، اما یکی از سودمندترین قابلیت‌های آن‌ها در واقع شارژ معکوس است. امروز ما یک ویدیوی جذاب و خنده‌دار ا مشاهده کردیم که در آن گوشی اولفون پاور 5 همراه با باتری عظیم 13.000 میلی‌آمپر ساعتی خود در حال شارژ کردن گوشی‌های مختلفی بود. نکته جذاب این که در ویدیو واضح است که این گوشی موفق شده 11 گوشی هوشمند را شارژ کند.

ویدیو عملکرد شارژ معکوس اولفون پاور 5

همانطور که در ویدیویی بالا مشاهده می‌کنید، اولفون پاور 5 در وسط قرار گرفته و 11 گوشی دیگر شامل آیفون ایکس اپل، وان پلاس 6، شیائومی می میکس 2 و چند گوشی دیگر به آن متصل هستند. و بدیهی است که آن‌ها به صورت همزمان در حال گرفتن شارژ از این گوشی چینی میان رده هستند. در این ویدیو برای تست عملکرد قابلیت شارژ معکوس این گوشی، از یک پاور بانک 10 هزار میلی‌آمپر ساعتی شیائومی استفاده شده است. پس از آن که عملیات شارژ تمام شد، همچنان 25 درصد از شارژ گوشی پاور 5 باقی مانده بود که بسیار شگفت انگیز به نظر می‌رسد.

گوشی جدید اولفون نه تنها ارائه کننده یک باتری 13 هزار میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 5V/5A است، بلکه از یک تراشه هلیو پی 23، رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، شارژ بیسیم، دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص چهره و سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو نیز بهره می‌برد. اگر ب هدنبال دیوایسی با استقامت بالا هستید، گوشی اولفون پاور 5 یک نیروگاه واقعی انرژی است که شما می‌توانید با قیمت استثنایی 279 دلار آن را خریداری کنید. صحبت از گوشی های اولفون شد، لازم به ذکر است این شرکت به تازگی از یک گوشی جدید با طراحی ناچ استایل (مشابه آیفون ایکس اپل) به نام اولفون ایکس و قیمت 159.99 دلار پرده برداری کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. وای چه خوبه با این میشه همه گوشی هامو شارژ کنم

  2. دو ساعته دارم فقط نگا میکنم کدوم سیم از کجا رفته و به کجا وصله
    خیلی گمراه کنندس خخخخ

  3. یه همچین چیزی بیشتر به درد مکانای عمومی یا محل کار و اینجور چیزا میخوره
    ولی واقعا یه نوآوری بسیار خوبیه

  4. این جز پروژه های سامسونگ بود
    یا توش مشارکت داشته یا دزدیه شده ازش

  5. واااااااااااای معرکس .چه دنیاییه این تکنولوژی .چقدر کشور عقب مونده ای داریم ما

  6. چقدر جالب و کار آمد واقعا ایده جالبیه

  7. یا خدا چخبره یازده تا گوشیی