گوشی ورنی ایکس

گوشی ورنی ایکس (Vernee X)؛ اژدهای جدید چینی با 4 دوربین و پردازنده هلیو پی 23 در راه است

مشخصات گوشی ورنی ایکس (Vernee X)؛ با 4 دوربین و پردازنده هلیو پی 23 منتشر شد، طبق اطلاعات منتشر شده، ورنی ایکس در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد.

تا این لحظه و بر اساس کمپین تبلیغاتی شرکت (12 الی 24 دسامبر) این گوشی Vernee X نامگذاری شده و قرار است دارای صفحه نمایش 6 اینچی با نسبت 18:9 به همراه طراحی مشابه مدل قبلی این شرکت Vernee MIX 2 با همان رنج قیمت و دوربین سلفی دوگانه باشد.

گوشی ورنی ایکس

گوشی ورنی ایکس اولین محصولی است که قرار است به پردازنده جدید مدیاتک، هلیو P23 مجهز شود. طبق توضیحات شرکت، این تلفن همراه قادر به پشتیبانی از حافظه های رم دارای تکنولوژی LPDDR4X و رزولوشن صفحه نمایش 2K است. این پردازنده که در ساخت آن از فناوری 16 نانومتری استفاده شده مجهز به پردازنده هشت هسته ای کورتکس A53 با فرکانس 2.5 گیگاهرتزی و چیپ گرافیکی مالی G71KP2 خواهد بود. برای مقایسه این پردازنده با پردازنده قبلی شرکت مدیاتک همین کافی است که بدانید این پردازنده داری 10 درصد قدرت بیشتر در مقابل 15 درصد مصرف کمتر انرژی است.

گوشی ورنی ایکسپردازنده هلیو P23 برای استفاده دوربین های دوگانه بهینه شده و همین طور که مشخص است گوشی هوشمند Vernee X نیز دارای دوربین سلفی و اصلی دوگانه است. پردازنده جدید از فناوری Cat 7 در شبکه های نسل چهارم LTE پشتیبانی می کند و امکان مکالمه دوبانده در بستر VoLTE/ViLTE روی آن میسر است.

گوشی ورنی ایکس از آخرین فناوری تشخیص چهره بهره می برد و قادر به بازگشایی قفل صفحه نمایش در 0.2 ثانیه است. این اسمارت فون چینی به رم 6 گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 128 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 7.1، دوربین سلفی دوگانه 13مگاپیکسل و 5 مگاپیکسل مجهز به فلش LED برای عکاسی بهتر در شب و دو دوربین 16 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی در پشت گوشی است که هر دو دارای دیافراگم F/2.0 و PDAF برای فوکوس بهتر و اثر بهتر حالت بوکه هستند. از دیگر امکانات این اسمارت فون می توان به وزن 199 گرم و باتری 6200 میلی آمپر اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این چینیا سطح فکرشون اینقدر پایینه فقط به فکر زیاد کردنن نه با کیفیت کردن
    ۴ تا دوربین یعنی گوشی ما بهتره ????