اوپو Find X

رندر رسمی اوپو Find X همراه با مشخصات فنی آن منتشر شد

گوشی اوپو Find X تا چند روز دیگر معرفی می‌شود. حال شرکت اوپو نخستین رندر رسمی این پرچمدار را به انتشار رسانده است. علاوه بر این، جزئیات تازه‌ای از مشخصات فنی اوپو فایند ایکس نیز به بیرون درز کرده است.

اوپو Find X قرار است 19 ژوئن (29 خرداد ماه) رسما معرفی شود و شایعات در مورد این محصول چند روزیست که به انتشار می‌رسند. Ishan Agarwal، افشاگر مشهور هندی لیستی از مشخصات فنی پرچمدار جدید اوپو را منتشر کرده است. اغلب این اطلاعات، دقیقا مطابق آنچیزی است که در گذشته شنیده بودیم. با این حال تا بدین لحظه جزئیاتی نظیر ابعاد، رنگبندی، سایز باتری و غیره گوشی اوپو فایند ایکس منتشر نشده بود.

اوپو Find X

مشخصات اوپو Find X

لیست مشخصات فنی این گوشی به یک نمایشگر 6.4 اینچی آمولد با وضوح 2K برابر با 2340×1080 پیکسل و نسبت ابعاد 19.5:9 اشاره می‌کند. این نشان می‌دهد که احتمالا گوشی مذکور ارائه کننده‌ی یک قسمت ناچ است تا فضای نمایشگر به شکل چشمگیری قاب جلویی را در بر گیرد. این گوشی از ابعاد کلی 156.7 در 74.2 در 9.6 میلی‌متر و وزن 186 گردم برخوردار است. همچنین در رنگ‌های قرمز و آبی نیز به فروش خواهد رسید.

اوپو پیشتر تایید کرده است که گوشی فایند ایکس با تراشه اسنپدراگون 845، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی همراه خواهد بود. با توجه به لیست انتشار یافته از این گوشی در سایت تنا، یک نسخه‌ی 128 گیگابایتی از این گوشی نیز عرضه خواهد شد. یک باتری 3730 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی تامین انرژی مورد نیاز اوپو Find X را بر عهده خواهد داشت.

یک ماژول دوربین دوگانه بر روی قاب پشتی این پرچمدار قرار خواهد داشت که سنسور اصلی آن 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و سنسور ثانویه آن نیز 16 مگاپیکسلی با دیافراگم مشابه خواهد بود. در اینجا یک دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 نیز بر روی قاب جلویی گوشی وجود دارد.

اوپو Find X از رابط کاربری ColorOS 5.1 مبتنی بر اندروید 8.1 اوریو برخوردار است. از گزینه‌های ارتباطی آن نیز می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، بلوتوث، NFC، وای فای و GPS اشاره کرد. جدا از این مشخصات، دوربین دوگانه این گوشی از زوم 5 برابری شگفت انگیز بهره می‌برد و تکنولوژی‌های جذاب دیگری همچون تشخیص چهره سه بعدی،‌اسکنر اثر انگشت زیر صفحه و شارژ سریع Super VOOC نیز اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. همچین مالی هم نیست به نظر من گزینه های بهتر از اینم هست

  2. زوم 5 برابر واقعا شگفت انگیزه

  3. عجیبه این همه قابلیت با قیمت کم
    من فک میکنم کاسه ای زیر نیم کاسه س

  4. گوشی چینی اسمش فقط بد در رفته والا از خیلی از برندا هم موفق تر بوده

  5. گوشی چینیه که یبار مصرفه
    پولتونو نریزید جوب