نسل جدید گوشی اوپو R15

نسل جدید گوشی اوپو R15 و R15 Pro در تنا رویت شد

اطلاعات فنی و تصاویر دو گوشی در سایت رگولاتوری چینی تنا رویت شده است که به نظر می‌رسد مربوط به نسل جدید گوشی اوپو R15 و R15 Pro باشد. آیا این دو گوشی چینی به زودی معرفی می‌شوند؟

شرکت اوپو هر سال از تعداد زیادی گوشی هوشمند پرده برداری می‌کند،‌ اما یکی از جذاب‌ترین‌های آن‌ها به تازگی با نام‌های آر 15 و آر 15 پرو معرفی شده‌اند. حال با توجه به اسناد انتشار یافته در سایت رگولاتوری چینی تنا، به نظر می‌رسد شرکت اوپو در حال توسعه نسل جدید گوشی اوپو R15 و R15 Pro خود است.

دو گوشی هوشمند بدون نام و نشان در سایت رگولاتوری چینی تنا رویت شده‌اند که هر دو آن‌ها از ابعاد فیزیکی، اندازه نمایشگر و ظرفیت باتری یکسانی برخوردارند. شماره مدل این دو گوشی نیز PBAT00 و PBAM00 است که نشان می‌دهد احتمالا این دیوایس‌ها دو نسخه‌ی جداگانه از یک گوشی برند اوپو هستند.

نسل جدید گوشی اوپو R15

باتری بزرگ‌تر در نسل جدید گوشی اوپو R15

با توجه به ابعاد 156.2 در 75.6 در 8.2 میلی‌متری و اندازه‌ی نمایشگر 6.2 اینچی که در سایت تنا منتشر شده، به نظر می‌رسد این دو نسل جدید گوشی اوپو R15 و R15 Pro باشند. اگر بر اساس عملکرد چند سال گذشته‌ی شرکت اوپو بخواهیم قضاوت کنیم، این دو گوشی اوپو R15s و R15s Pro نام خواهند گرفت. باتری در این دیوایس‌های جدید کمی بزرگ‌تر از باتری استاندارد مدل‌های پیشین شده است و حالا به جای 4000 میلی‌آمپر ساعت، اوپو از یک باتری 4100 میلی‌آمپر ساعتی در نسل جدید گوشی اوپو R15 و R15 Pro استفاده کرده است.

نسل جدید گوشی اوپو R15

این گزارش همچنین شامل چندین تصویر از گوشی ها است که نشان دهنده‌ی شباهت بسیار زیاد نسل جدید گوشی های سری R15 شرکت اوپو با نسل پیشین آن‌ها است. بار دیگر شاهد عرضه دو گوشی چینی ارزان خواهیم بود که در قامت پرچمدارها روانه‌ی بازار خواهند شد. با توجه به این که هنوز هم مدت زمان زیادی نیست دو گوشی خانواده R15 وارد قفسه‌ی فروشگاه‌ها شده‌اند،‌ بعید به نظر می‌رسد به همین زودی‌ها شاهد عرضه نسل جدید آن‌ها باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. میتونست ظرافت بیشتری در طراحیش داشته باشه مخصوصا الان که دیگ همه شرکت ها دارن روی این موضوع بیشتر از سایر کار میکنن

  2. چرا همه گوشی ها شبیه هم شدن